گیم نت کانون «دوستان آسمانی» آغاز به کار کرد

گواهیان گفت: گیم نت کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» که به دلیل امتحانات بچه های مسجد تعطیل شده بود مجدداً فعالیت خود را آغاز کرد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: گیم نت کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» که به سبب برگزاری امتحانات مقاطع تحصیلی تعطیل شده بود، از امروز شنبه فعالیت خود را آغاز می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با اشاره به اینکه آغاز به کار این گیم نت امشب پس از نمازمغرب و عشا است، افزود: این گیم نت هر هفته از شنبه تا جمعه فعالیت دارد.

 

وی به ساعت فعالیت گیم نت در این کانون فرهنگی و هنری اشاره کرد و اظهار داشت: فعالیت این گیم نت، شنبه تا چهارشنبه از ساعت 16 تا 23 و پنجشنبه و جمعه ها نیز در 2 نوبت 9 تا 12 صبح و 16 تا 23 است.

 

گواهیان با اشاره به اینکه این گیم نت مجهز به جدیدترین بازی های انفرادی و گروهی است، خاطرنشان کرد: همچنین برخورداری از بروزترین بازی ها و دستگاه ها و همچنین انواع بازی های کامپیوتری همچون «PS4» و «XBOX ONE»   از ویژگی های گیم نت «ماح» است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در پایان اظهار کرد: وجود یک فضای سالم و مستقل ویژگی بازر این گیم نت به حساب می آید.

کد خبر 1137586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha