کمک دو میلیارد تومانی نیکوکاران میبدی به ایتام و محسنین

زین الدینی گفت: حامیان نیکوکار این شهرستان در ۹‌ماهه نخست سال جاری حدود دو میلیارد تومان به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین کمک کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حسین زین الدینی در گفت و گو با خبرنگاران بابیان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین از جمله طرح های موفق این نهاد است که مورد استقبال نیکوکاران قرار گرفته است، گفت: حامیان نیکوکار این شهرستان در 9‌ماهه نخست سال جاری حدود دو میلیارد تومان به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین کمک کردند و افزایش 78 درصدی کمک ها نسبت به مدت مشابه در سال گذشته را رقم زدند.

وی با اشاره به پیشگامی مردم نیکوکار شهرستان میبد در انجام امور خیر و احیای سنت‌های حسنه الهی، افزود: هم اکنون 210 نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم (محسنین)، تحت حمایت کمیته امداد در سطح شهرستان میبد از حمایت 1332 حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند.

حامیان نیکوکار می‌توانند با پرداخت ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان حمایت فرزندان معنوی خود را بر عهده بگیرند، سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir  برای ثبت‌نام و حمایت ایتام و فرزندان نیازمند در نظر گرفته‌شده است، همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به کمیته امداد شهرستان در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

 

کد خبر 1137591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha