لزوم بهبود معیشت مردم/ تنظیم بازار در روزهای پایانی سال جدی گرفته شود

جانبازی با بیان اینکه باید بحث تنظیم بازار در روزهای پایانی سال جدی گرفته شود گفت: در این روزها مردم باید آرامش خیال داشته باشند و می بایست تلاش کنیم وضعیت معیشتی مردم هر روز بهتر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «امیر جانبازی » امروز (شنبه، 25 دی ) در جلسه کمیته فرعی ستاد تنظیم بازار بر تامین امنیت غذایی تاکید کرد و گفت: یکی از اقدامات وزارت جهاد کشاورزی که در دولت جدید عملیاتی شد، پیگیری روند از تولید تا مصرف توسط یک دستگاه و حذف زوائد بود تا از افزایش قیمت تمام شده کالا جلوگیری شود.

 

فرماندار انزلی اظهار داشت: این اقدام توسط وزارت جهاد کشاورزی در حال انجام است و در این دولت بعنوان یک اقدام موثر عملیاتی می شود.

 

وی سپس به بازرسی های ستاد تنظیم بازار اشاره و تصریح کرد: این بازرسی ها باید در نهایت ادب و احترام باشد؛ کسبه زحمت‌کش نوعی مصرف کننده هستند و مثل همه ما خرید می‌کند لذا در هنگام بازدید نباید به فکر محکوم کردن باشیم.

 

جانبازی با بیان اینکه همواره در بازرسی های نانوایی ها در نوک پیکان هستند، گفت: نان قوت اصلی مردم را تشکیل می‌دهد و به همین دلیل همواره در نوک پیکان بازرسی‌ها قرار دارند. نانوایی‌ها باید به صورت منظم عمل کنند و روزهای تعطیل خود را مشخص کرده و در تابلویی در معرض دید مشتریان قرار دهند.
 

وی در خصوص تنظیم بازار شب عید نیز گفت: هماهنگی لازم با مدیریت تعاونی روستایی جهت تعدد شعبات توزیع انجام و نتیجه به فرمانداری اعلام شود تا مردم در تهیه میوه شب عید دچار سختی نشوند.

 

فرماندار انزلی با بیان اینکه بحث تنظیم بازار باید در روزهای پایانی سال جدی گرفته شود خاطرنشان کرد: در این روزها مردم باید آرامش خیال داشته باشند و نتیجه این بازرسی‌ها را در زندگی خود احساس کنند؛ می‌بایست تلاش کنیم وضعیت معیشتی مردم هر روز بهتر شود.

کد خبر 1137605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha