برگزاری دومین دوره مصاحبه شفاهی قبول شدگان وکالت تجربه ای موفقی است

بستامی با بیان اینکه جهت برگزاری دومین دوره مصاحبه شفاهی قبول شدگان وکالت از توان اساتید برجسته در سطح کشور و استان بهره گرفته شد، افزود: برگزاری این آزمون برای دومین بار در استان تجربه ای موفق بود.

« علیرضا بستامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: دومین دوره مصاحبه شفاهی قبول شدگان وکالت 1400 با حضور تعداد 143 داوطلب در تاریخ 23 و 24 دیماه با رعایت پروتکلهای بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در دو بخش عمومی و اختصاصی برگزار شد .

 

وی افزود: در این دوره نیز تلاش شد تا شرایطی فراهم شود که ضمن رعایت کلیه دستورالعملها و استانداردهای تعریف شده در مرکز ، بستر مناسبی برای حفظ آرامش و کرامت پذیرفته شدگان محترم بوجود آید .

 

بازرس مرکز وکلای قوه قضائیه استان لرستان  بیان کرد: در همین راستا با هماهنگی معاونت سنجش و ارزیابی مرکز و به لطف حضور ارزشمند نمایندگان آن معاونت، تجربه موفق دیگری در استان لرستان برای برگزاری آزمونی سالم ایجاد شد .

 

وی خاطرنشان کرد: از نظر اساتید، بنا به عنایت خداوند متعال استان لرستان در کل کشور به داشتن حقوقدانان و علمای برجسته، زبانزد است و در این راستا جهت برگزاری این آزمون ازتوان و ظرفیت اساتید برجسته در سطح کشور و استان شامل قضات و وکلا و اساتید محترم حوزه و دانشگاه استفاده شد .

 

بستامی یاد آور شد: بعد از قبولی نهایی که طی دو ماه آینده اعلام می شود، دوره کارآموزی وکالت برای پذیرفته شدگان آغاز می شود.

 

وی ادامه داد: بعد از گذارندن ۱۸ ماه دوره کارآموزی وکلای جوان به پایه ارتقا پیدا خواهد کرد.

 

بستامی ادامه داد: طی 18 ماه دوره کارآموزی، کارآموزان  تحت نظر وکلای سرپرست که از وکلای با تجربه و پایه یک دادگستری هستند فعالیت می کنند.

 

بازرس و عضو هیئت مدیره مرکز وکلای قوه قضائیه استان لرستان در خاتمه  اظهار کرد: ازتلاش های رئیس و هیئت مدیره مرکز وکلای استان و معاونت سنجش و ارزیابی و نیز مسئولین محترم دادگستری استان و تمامی اساتید و زحمت کشانی که ما را در برگزاری این آزمون یاری کردند تشکر و قدردانی می کنم.

کد خبر 1137609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha