ضرورت اجرای برنامه های متنوع برای ترویج نماز در بین دانش آموزان

حجت الاسلام یوسفی بر ضرورت اجرای طرح های متنوع برای ترویج نماز در بین دانش آموزان با همکاری آموزش و پرورش استان زنجان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان در جلسه مشترک هیئت اندیشه ورز نماز و شورای قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان زنجان  ضمن تشریح کلیات برنامه های ستاد اقامه نماز در خصوص ترویج فرهنگ نماز در بین نوجوانان افزود: امیدواریم درسال تحصیلی جاری با اجرای طرح های متنوع بویژه برای نوجوانان ودانش آموزان در مدارس، نسبت به تعمیق فرهنگ نماز گام های مثبتی برداریم.

 

حجت الاسلام علی یوسفی، مشارکت و همکاری ارکان آموزش وپرورش استان را برای برگزاری دوره های ویژه در قالب برنامه های جذاب اردویی در مدارس را خواستار شد.

 

معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان نیز با اشاره به اهمیت نماز در جلوگیری از آسیب های اجتماعی افزود: بسترسازی و تمهید مقدمات لازم برای انجام فرایض دینی بخصوص نماز  در سطح جامعه از ارزش واعتبار خاصی برخوردار است.

 

جعفر گنج خانلو از اعضای شورا  خواست بیش از پیش  در ترویج اقامه نماز تلاش کنند چرا که این فریضه الهی به درستی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی نقش بسزایی دارد.

 

رئیس اداره قران ،عترت و نماز اداره کل آموزش وپرورش ضمن تشریح دستورات جلسه، در مورد توانمندسازی مدیران مدارس، مربیان مهد کودک و ائمه جماعت مدارس گفت: با توجه به شرایط کنونی ویروس کرونا، دوره های توانمندسازی مدیران مدارس،مربیان مهدکودک و ائمه جماعت مدارس بصورت ترکیبی (مجازی ،حضوری) انجام خواهدشد.

 

محمدجواد رضایی به افزایش سطح آگاهی دانش آموزان و فرهنگیان در مورد نماز اشاره کرد و افزود: در دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی ،مسابقه کتابخوانی با جوایز ارزنده برای فرهنگیان و دانش آموزان مناطق و نواحی استان برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1137621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha