توزیع ۸۸۰ پرس غذای گرم به همت خادمیاران بهشهری

طاطیان گفت: به مناسبت یادبود شهدای گمنام شهرستان بهشهر و بزرگداشت نام و یاد فاطمه زهرا(س) توزیع ۸۸۰ پرس غذای گرم به همت خادمیاران بهشهری اجرایی شد.

«علی طاطیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: خادمیاران امام هشتم به رأفت و مهربانی حضرت وصل بوده و باید تجلی مهر و رحمت در خانواده و جامعه باشند و در این راستا اعضای کانون های خدمت رضوی با قوت پای کمک به نیازمندان هستند.

مدیر مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان بهشهر افزود: با کمک خیران و اعضای کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان بهشهر و مراکز نیکوکاری، توزیع سبد معیشتی و مایحتاج عمومی با عنوان اجرای طرح کمک های مومنانه در طول سال و مناسبت های مختلف در دست اجراست .

 

طاطیان گفت: به مناسبت یادبود شهدای گمنام شهرستان بهشهر و بزرگداشت نام و یاد فاطمه زهرا(س) توزیع 880 پرس غذای گرم به همت خادمیاران بهشهری اجرایی شد.

وی خاطر نشان کرد: در این کمک مومنانه 800 پرس غذای گرم به ارزش 250 میلیون ریال در بین خانواده های محروم و نیازمند بهشهر توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون های خدمت رضوی بهشهر یادآور شد: همه خادمیاران رضوی تلاش دارند تا در مقابل محرومان بخشنده و دست دهنده داشته باشند و در راه رضای حق و شادی امام رئوف قدم بردارند و معتقدیم که اکنون که در این راه قدم نهاده ایم باید شکرگزار این محبت الهی که جلوه‌ای از رحمت پروردگار در خدمت‌رسانی به مردم است؛ باشیم.

کد خبر 1137634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha