اقدامات جهادی قرارگاه شهید همت خوزستان در حوزه بهداشت و درمان

مدیر قرارگاه جهادی شهید همت خوزستان از ارائه خدمات پزشکی و درمانی رایگان به مردم مناطق محروم و دورافتاده استان توسط این قرارگاه خبر داد و گفت: انجام اردوهای بصیرتی، محرومیت‌زدایی و فرهنگی از دیگر اقدامات این قرارگاه جهادی است.

«حمیدرضا اکبری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با اشاره به اقدامات این قرارگاه در حوزه بهداشت و درمان اظهار کرد: با حضور جهادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان و به یاد مدیر فقید گروه جهادی شهید همت شهرستان دزپارت، شهید خدمت فرشاد نقدی و پیرو فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک به اقشار محروم جامعه، این قرارگاه جهادی همچون گذشته اقدام به ارائه خدمات پزشکی و درمانی رایگان به مردم به ویژه در مناطق محروم و دورافتاده کرده است.

 

مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی و جهادی شهید همت خوزستان افزود: پس از دریافت درخواست چندین موسسه خیریه در شهرستان آبادان ما با همکاری مرکز مشارکت‌های مردمی علوم پزشکی آبادان و جمعی از پزشکان این قرارگاه با اعزام تیم‌هایی که شامل پزشک عمومی، فوق تخصص اطفال، متخصص داخلی، روانپزشک، متخصص عفونی، متخصص و جراح چشم، روانشناس و مشاوره خانواده و اکیپ تزریق واکسن کووید ۱۹ اقدام به ویزیت، کنترل فشار خون، مشاوره  کرده‌ایم.

 

وی اضافه کرد: از آنجایی که گسترش عدالت در سلامت از دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می‌رود، ما با هم‌افزایی در صحنه‌ها و موقعیت‌های مختلف در راستای کاهش آلام مردم ورود کرده تا مرهمی بر درمان بیماری آنان باشیم.

 

اکبری اذعان کرد: سعی کرده‌ایم با حضور در مناطق محروم و حاشیه شهری و مناطق محروم روستایی اقصی نقاط استان اقدام به انجام اردوهای بصیرتی و محرومیت‌زدایی و فرهنگی کنیم.

 

وی در پایان تصریح کرد: اگر مسئولان و خیرین خوزستان در محرومیت‌زدایی این قرارگاه مشارکت و هم‌افزایی بهتری داشته باشند ما می‌توانیم خدمات بیشتری را بنا به فرمان رهبری به جامعه محروم جامعه ارائه کنیم.

 

کد خبر 1137709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha