تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر کردستان به بیش از ۴۰۰ نفر امدادرسانی کردند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: در پی بارش برف و کولاک شدید در جاده‌های کردستان، تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر استان به بیش از ۴۰۰ نفر امداد رسانی کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، پیام جلالی مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان اظهار کرد: به دلیل بارش برف و کولاک شدید در محور های دیواندره به سقز، شویشه و بانه در کردستان ۶ تیم عملیاتی و ۴ تیم پشتیبان اعزام شد که همچنان مشغول امدادرسانی به افراد گرفتار شده در برف و کولاک هستند.

 

 

وی افزود: تاکنون به بیش از ۴۰۰ نفر از افراد گرفتار در برف و کولاک شدید، توسط نیروهای جمعیت هلال احمر امدادرسانی شده و رهاسازی خودروها انجام شد.

 

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان اذعان داشت: به دلیل تداوم شرایط جوی، عملیات امدادرسانی همچنان ادامه دارد و اقلام ۷۲ ساعته، پتو، لوزام گرمایشی و... توزیع شد.

 

 

جلالی گفت: هموطنان عزیز در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با شماره ملی ۱۱۲ تماس گرفته و در کمترین زمان ممکن از خدمات جمعیت هلال احمر بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: همه پایگاه‌های امداد و نجات جاده ای هلال احمر استان کردستان به اقلام زیستی و غذایی برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است.

کد خبر 1137737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha