مناطق حاشیه ای شهر ورامین نیازمند عمل به وعده هاست

امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: مناطق حاشیه ای شهر ورامین نیازمند عمل به وعده هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین در آیین معارفه شهردار ورامین گفت: عدد ۱۳ در تاریخ انقلاب ما همیشه خوش یمن بوده است و امیدواریم سیزدهمین شهردار ورامین که یک  شهردار جوان است نامی نیک از خود به یادگار بگذارد.
وی با انتقاد از مشکلات حاشیه ای شهر بیان داشت: مناطق حاشیه ای شهر ورامین نیازمند عمل به وعده ها است، و امیدواریم شهرداری شهرک مدرس طبق وعده ریاست شورای اسلامی شهر ورامین تا چند روز دیگر افتتاح گردد.
حجت الاسلام محمودی ادامه داد: شهرداری و دستگاه های اجرایی به حواشی شهر توجه ویژه داشته باشند و امیدواریم حرکت هایی که توسط دستگاه اجرایی آغاز شده است ثمراتی زیر بنایی برای این مناطق داشته باشد.
امام جمعه موقت ورامین فرصت خدمت به مردم را زود گذر دانست و تصریح کرد؛ اعضای شورای اسلامی شهر بدانند، فرصت های خدمت رسانی مردم به سرعت می گذرد و باید همت خود در تسریع بع کارهای زیربنایی بگذارید.
وی با انتقاد از کارهای صورت گرفته در تقسیمات شهری در سنوات گذشته اظهار داشت:  مسئولینی که در گذشته تقسیماتی را انجام دادند و قول دادند که این منطقه به فرمانداری ویژه  تبدیل خواهد شد و تاکنون محقق نشده است به این مردم  ظلم کردند و به مردم با چنین پیشینه تاریخی دروغ گفتند و امیدوارم اعضای شورای شهر در این خصوص مطالبه گری جدی داشته باشند.
حجت الاسلام محمودی گفت: همه ما باید مانند رئیس جمهور محترم باید در کف میدان باشیم چرا باید ناوگان حمل ونقل عمومی شهر ورامین سالها گرفتار مشکل باشد و باید با همت مسئولین این مشکل حل گردد.
امام جمعه موقت ورامین توزیع بودجه های فرهنگی شهرداری را مناسب ندانست و عنوان کرد:در سنوات گذشته در تقسیم بندی حوزه های فرهنگی بودجه توزیع نامتناسبی صورت گرفته است و امیدواریم نگاه عالمانه در این حوزه صورت گیرد.
وی در پایان گفت: پیج و خم های انتخاب شهردار ورامین در این مدت زیبنده نبود و در این خصوص مردم و شهر شهیدان پانزده خرداد آسیب دید.

کد خبر 1137775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha