الگوی برداری دولت «نارندرا مودی» از صهیونیست‌ها برای تبدیل مسلمانان کشمیر به اقلیت

دولت هند از رژیم صهیونیستی برای سرکوب مسلمانان کشمیر الگوبرداری کرده است تا مسلمانان کشمیر را به اقلیت برساند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الامة، «بشیر اندرابی» و «خولجه فردوس» از رهبران کنگره آزادی  کشمیر اعلام کردند: هند برای سرکوب مسمانان کشمیر از برنامه رژیم صهیونیستی در فلسطین پیروی می کنند تا اکثریت مسلمانان کشمیر اشغالی را به اقلیت تبدیل کنند.

برهمین اساس، دولت هند به اسکان هندوهای غیر کشمیری اقدام می کند و زمین های محلی را به بازرگانان هندی می فروشد تا تغییر جمعیتی در این منطقه ایجاد کند.

این دو رهبر کنگره آزادی اعلام کردند: کشمیر اشغالی یک منطقه مورد مناقشه شناخته شده بین المللی است باوجود قوانین بین المللی، اجازه دولت هند به غیرکشمیرها برای خرید و فروش زمین در کشمیر اشغالی غیر قانونی است.

آنها اعلام کردند: هند از تاکتیک های هوشمند برای سرکوب جنبش آزادیخواهانه کشمیری ها استفاده می کنند. دهلی نوبه زمین توجه دارد نه رفاه مردم کشمیر. نیروهای هند تعدادی از جوانان کشمیر را در درگیری های ساختگی کشتند.

این دو رهبر کشمیری اعلام کردند: نیت شرارت بار دولت مودی با حمایت RSS برای تبدیل سرزمین مسلمانان به اقلیت از کسی پنهان نیست.

آنها نسبت به اقدامات هند درقبال مسلمانان کشمیر ابراز تاسف کردند، زیرا تروریست های حزب بهاراتیا جاناتا و RSS از نارندرا مودی حمایت می کنند. به طور علنی مسلمانان و اقلیت های دیگر در هند و کشمیر را تهدید می کنند.

آنها از جامعه بین الملل خواستند نقش خود را در جلوگیری از اقدامات وحشیانه که هند در کشمیر اشغالی مرتکب شدند، و حل و فصل مناقشه کشمیربراساس تصمیمات سازمان ملل ایفا کند.

«یوسف نسیم»، «میرطاهر مسعود»، «حسن البنا» و «سید اعجاز الرحمانی» از رهبران مرکز الحریه در قدس عربی در بیانیه ای مشترک در اسلام آباد نسبت به کشته شدن جوانان بی گناه کشمیری در درگیری های این منطقه ابراز تاسف کردند.

آنها اعلام کردند: هند از سال 1947 میلادی از نیروهای نظامی وحشی علیه ملت کشمیر استفاده می کند تا اراده آنها را بشکند و برای حل درگیری کشمیر ایستادگی می کنند. اما هند در نقشه های شوم خود شکست خورده است.

اختلاف بر سرکشمیر در طول نیم قرن بین هند و پاکستان سه جنگ را برافروخته است. از 14 فوریه 2019 میلادی فضای جنگ بربخشی از منطقه کشمیر که در کنترل هند است، خیمه افکنده است. یک فرد انتحاری به یک اتوبوس نیروهای پلیس هند حمله کرد که در نتیجه آن 44 نفر کشته شدند. این حمله بدترین حمله از دهه ها پیش به نیروهای امنیتی در منطقه مورد اختلاف بود.

پس از آن دولت تدابیر سرکوب گرانه علیه مسلمانان کشمیر اتخاذ کرده است ، به طوری که تعدادی از مساجد کشمیر را  تعطیل کرده است و 500 مسجد را تخریب کره است. دولت مودی قصد دارد تا به جای مساجد تخریب شده معبد بنا کند.

کد خبر 1137817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha