دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر به نحو گسترده ای تبیین شود

مردانی، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر را از اولویت‌های دستگاه‌ای اجرایی دانست و گفت: این مهم به نحو گسترده‌ای در استان اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «جعفر مردانی» روز (شنبه ۲۵ دی) در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی این استان که در سالن شهید مردانی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: مدیران دستگاه‌ های اجرایی در این دهه با حضور در میان اجتماعات مردمی به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته اقدام کنند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی، نقش رهبری امام راحل و منویات مقام معظم رهبری برای مردم و به ویژه برای نسل‌های جوان از اولویت ‌های دیگر برنامه‌های دهه فجر است که می‌طلبد دستگاه ‌های اجرایی نسبت به آن اهتمام ویژه‌ای به کار گیرند.

 

مردانی به توفیقات نظام اسلامی در طول چهار دهه اخیر اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی با وجود توطئه‌ها، تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی توانسته در اوج اقتدار ملی و بین‌المللی پابرجا بماند و در تمامی حوزه‌های سیاسی، نظامی، علمی و پزشکی به توفیقات قابل توجهی دست یابد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با قدردانی از نقش و حضور همواره در صحنه مردم کشور و استان، تصریح کرد: مردم همواره در کنار نظام بوده و هر کجا لازم بوده حضور گسترده‌ای در صحنه داشته که بی‌شک این همراهی در گام دوم انقلاب نیز موفقیت‌های بسیاری برای کشور به همراه خواهد داشت.

 

مردانی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود وحدت و انسجام درونی نظام در برابر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمن بیش از پیش تقویت شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی با امیدآفرینی و ایجاد روحیه در تقویت همراهی درونی کشور گام بردارند.

 

وی، مردمی بودن را از مهمترین ویژگی‌های برنامه‌های دهه فجر دانست و گفت: تلاش شود تا برنامه‌های این دهه با محوریت مردم برگزار شود تا اثرگذاری آن بیشتر گردد.

 

مردانی با اشاره به شیوع کرونا و ظاهر شدن سویه‌های جدید، اظهار داشت: برنامه‌های دهه فجر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا شود.

 

وی بر فعال شدن کمیته‌ها و کارگروه‌ های شهرستانی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی نیز تاکید کرد و گفت: هریک از دستگاه ‌های عضو هرچه سریع تر نماینده خود را به ستاد معرفی کند.

 

کد خبر 1137857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha