مانع اصلی در تولید، دولت است / تابو شکنی کنید

خاتمی با اشاره به مانع تراشی برای ایجاد شهرک صنعتی گلشهر در مرکز استان، دولت را مانع اصلی تولید در این شهرستان توصیف کرد و خواستار تابو شکنی و توجه به کارشناسان بومی شهرستان و تشکیل شورای مدیران استان در شهرستان ها برای رفع مشکلات شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، «سید مسعود خاتمی» در آئین تودیع و معارفه فرماندار گلپایگان با تاکید بر مقیم شدن فرماندار جدید گلپایگان در این شهرستان به همره خانواده با هدف آشنایی با مشکلات‌ مردم و شکل گرفتن حرکت جهادی، گفت: مانع اصلی در تولید، دولت است، زیرا گلپایگان سرمایه گذارانی دارد که در انتظار تصویب شهرک صنعتی گلشهر هستند ولی به مدت یک سال در مرکز استان معطل شده است لذا تمرکز زدایی و احترام به جوان ها و استعداد های شهرستان در اولویت کار قرار گیرد.
نماینده مردم گلپايگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تمرکز یافتن مرکز پاسخ گویی اورژانس در مرکز استان، بیان کرد: شهرستان های گلپایگان و خوانسار در چند ماه اخیر به دلیل دیر رسیدن اورژانس، تلفات جانی داشته است.
وی خواستار تابو شکنی و توجه به کارشناسان بومی شهرستان و تشکیل شورای مدیران استان در شهرستان ها برای رفع مشکلات شد و یاد آوری کرد: این تابو شکنی به معنای عدم رعایت قانون نیست ولی مانع تراشی ها را کاهش می دهد، اجازه ندهید شهرستان ها به مرکز استان بدبین شوند و خواهان جدایی از مرکز استان و تشکیل استان جدبد شوند


خاتمی به رنگ و بوی نامناسب آب شرب شهرستان و بررسی کیفیت آن توسط کارشناسان استان اصفهان اشاره کرد و افزود: زیبا نیست که شهرستانی در مبدا سد آب شرب چند شهرستان، مشکل آب شرب داشته باشد و به دلیل ندادن حقابه طبیعت و کشاورزی شهرستان از سد، منطقه گلشهر، دچار شکافت و فرونشست شود و پیگیر این موضوع از وزارت نیرو هستم.
نماينده مردم گلپایگان و خوانسار رخوت برخی ادارات در پاسخ گویی مردم را زیبنده شهرستان گلپايگان ندانست و تاکید کرد؛ تکریم ارباب رجوع از شعار های انقلاب بوده است لذا ادارات باید با اخلاق نیکو با مردم برخورد کنند و با اخلاق نیکو موانع قانونی را برای مردم توضیح دهند.
وی به تجریه موفق دولت سیزدهم به خصوص شهرستان گلپايگان در تزریق واکسن و آرامش یافتن مردم اشاره کرد و برای اوج نگرفتن بیماری کرونا اظهار امیدواری کرد.

 

مناطق محروم مورد توجه قرار گیرد

 در ادامه حجت الاسلام «سید علی موسوی خراسانی» خواهان رسیدگی به مناطق محروم و سرکشی به آنها شد و گفت: مردم عصر امیرالمؤمنین از عدالت حضرت علی (ع) رنج می بردند که به مالک اشتر اهانت کردند اما مردم بی نظیر ایران اسلامی باوجود مشکلات متعدد در نوسانات بازار و گرانی صبوری می کنند ولی نمی شود انتظار داشت چیزی نگویند.
امام جمعه گلشهر با بیان اینکه دام های سبک شهرستان گلپايگان از استان خراسان جنوبی بیشتر است، ادامه داد: کشاورزان و دامداران را باید دریافت، دامداران، دام های مولد را به دلیل نداشتن ذخیره خوراک دام، به کشتارگاه می برند، که امنیت و‌ سلامت ملی مورد آسیب است.
وی به شهرک تکمیل نشده صنعتی گلشهر اشاره کرد و بیان کرد: جاده مواصلاتی گلشهر، مورد استفاده شهرستان ها است اما بار آن را بر دوش شهرداری گلشهر قرار دادند و مشکلات مردم گلشهر را رسیدگی کنید و مانع از سر ریز اعتراضات آن به شهرستان گلپايگان شوید./

کد خبر 1137874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha