واگذاری کار به مردم، اعتقاد دولت سیزدهم است

جان نثاری با یادآوری شعار مردمی بودن دولت سیزدهم، تحقق آن را در بهره مندی از اندیشه و عقل مردم و در واقع، واگذاری کارها به مردم بیان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، «محمد رضا جان نثاری»  در آئین تودیع و معارفه فرماندار گلپایگان با بیان اینکه سفرهای استانی از پنج شنبه هفته گذشته از شهرضا شروع شده است، گفت: دولت سیزدهم کارهای گذشته را انجام نمی دهد و بنای فرصت سوزی را ندارد و ترک فعل انجام نمی دهد ولی در شرایط سختی تحویل گرفته است.
معاون سیاسی اجتماعی امنیتی استاندار  اصفهان با یادآوری اینکه دولت نهاده ها را به صورت منفی، تحویل گرفته است، بیان کرد: حواله های دامی صادر شده و هزینه آن گرفته شده بود ولی جنس آن موجود نبود،هرچند تحویل نهاده ها به روز شده است اما راضی کننده نیست زیرا دامداران سخن دیگری دارند.


وی با تاکید بر اینکه دولت کسری بودجه هنگفتی دارد ولی دست در جیب مردم، بانک مرکزی و بورس نمی کند و خواهان اداره کشور با سلامت و صداقت است، تبیین کرد: شعار دولت سیزدهم، مردمی بودن است و این مردمی بودن تنها به رفتار و رجوع دولتمردان به مردم نیست بلکه بهره مندی از عقل، تفکر، اندیشه و دلسوزی های مردم است و واگذاری کار به مردم، اعتقاد این دولت است.
جان نثاری با تاکید بر کار پردازی امور در شهرستان و نه در مرکز استان انجام شود، افزود: کارشناسی در مرکز استان، عقل کلی وجود ندارد و مردم شهرستان و بومی منطقه از مرکز بهتر می توانند راه حل ارائه دهند و مردمی بودن به اجرای نمایش نیست.


معاون استاندار کار نداشتن به آخرت و آباد کردن صرف دنیا را اشتباه دانست و گفت: دولت سیزدهم برای دنیا و آخرت مردم کار می کند زیرا دنیا بی آخرت پوچ و آخرت بی دنیا تحجر است و مردمی بودن به معنای زندگی کردن با مردم برای دریافت مشکلات شهرستان است و جریان انقلابی در دولت سیزدهم با کرامت نگاه شود. 

در ادامه «حسین یارمحمدیان» از همراهی روسای ادارات و نماینده سابق و فعلی مجلس شورای اسلامی و ائمه جماعات تشکر کرد و از مردم به دلیل هرگونه کم کاری عذر خواهی کرد.

 

به گزارش شبستان، در این آئین «محمدرضا عسگریان» که سابقه مسئولیت در شهرستان های دهاقان، نطنز و فرمانداری شهرستان سمیرم را در کارنامه دارد، به عنوان فرماندار شهرستان گلپایگان معرفی شد و از خدمات «حسین یارمحمدیان » به عنوان فرمانندار سابق این شهرستان قدردانی شد./

کد خبر 1137883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha