لزوم جبران خسارت های ناشی از سیل مورموری

نماینده مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به خسارت ناشی از سیل مسئولان با دقت خسارت وارده را ارزیابی و دولت نیز خسارت ناشی از سیل را جبران کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،« بهزاد علیزاده» در جلسه ستاد بحران استان که با حضور استاندار ایلام در بخشداری مورموری تشکیل شد، اظهار کرد: عمده خسارت به عمران شهری روستایی راه، دامداری و کشاورزی بوده است.

 

علیزاده با اشاره به اینکه ساماندهی وضعیت موجود خواست مردم است، گفت: مسئولان باید با دقت تمام ارزیابی های  خسارت را جمع بندی کنند.

 

 وی افزود: متاسفانه بخش کشاورزی منطقه بر اثر سیل دچار خسارت جدی شده است و این در حالی است که تا کنون امهال وام کشاورزی محقق نشده و باید در این خسارت وارده مسئولان چاره اندیشی کنند.

 

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: ساماندهی و ایجاد سیل بند بالا دست شهر مورموری از ضروریات است و باید با  لایه روبی کف رودخانه داخل شهر مانع حوادث این چنینی شد.

 

علیزاده ابراز کرد: به عنوان نماینده مردم از طریق ستاد مدیریت بحران وزارت کشور پیگری تخصیص اعتبارات لازم در خصوص سیل خواهم بود.

کد خبر 1137890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha