برگزاری مراسم عزاداری حضرت ام البنین (س) در کانون فرهنگی هنری «مدینه النبی (ص)» شیراز

میرصادقی گفت: کانون فرهنگی هنری «مدینه النبی (ص)» شیراز به مناسبت وفات حضرت ام البنین (س) مراسم عزاداری و تجلیل از خانواده مدافعان حرم اهل بیت (ع) برگزار خواهد کرد.

«صدیقه السادات میرصادقی» با تسلیت وفات حضرت ام البنین (س) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: کانون فرهنگی هنری «مدینه النبی (ص)» شیراز به مناسبت وفات حضرت ام البنین (س) از 2 خانواده مدافعان حرم اهل بیت (ع) تجلیل خواهد کرد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مدینه النبی (ص)» شیراز افزود: همچنین این کانون فرهنگی هنری به مناسبت وفات این بانوی بزرگ که حضرت عباس (ع) و چهار فرزند پسر دیگرشان در کربلا به فیض شهادت نائل آمدند از ساعت 19 و 30 دقیقه تا 23 روز یکشنبه 26 دی مراسم عزاداری برگزار خواهد کرد.

 

وی اضافه کرد: این مراسم در محل این کانون واقع در چهارراه هوابرد، ابتدای بلوار سرباز، نبش کوچه 26 برگزار خواهد شد و با تجلیل از 2 خانواده مدافع حرم تیپ «فاطمیون» همراه است.

 

میرصادقی با اشاره به سیره حضرت ام البنین (س) بیان کرد: هدف از برگزاری این برنامه ها در این کانون فرهنگی در روز وفات این بانوی گرانقدر، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و قدردانی از تربیت خانواده هایی است که با تربیت اسلامی فرزندان خود برای پاسداری از ارزش های نظام اسلامی و انقلاب تلاش و ایثار کرده اند.

کد خبر 1137899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha