رسالت و ماموریت بسیج کارمندان حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است

مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: کار بسیج بصورت جهادی و انقلابی و با عزم والای بسیجیان در جهت تحقق اهداف انقلاب طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در ادارات و در راستای تکریم ارباب رجو ع است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، مدیر سازمان بسیج کارمندان و ادارات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با استاندار سیستان و بلوچستان دیدار و گفتگو کرد.

 

حسن نکوئی در این دیدار گفت: بسیج کارمندان استان سیستان و بلوچستان با برگزاری جلسات متعدد با پایگاههای مقاومت بسیج  در ادارات شهرستان ها، و مربیان و سرگروه های شجره طیبه صالحین تلاشهای جدی را در راستای  تبیین شعار سال  و ترویجهنگ لیثار و شهادت از همان ابتدای سال داشته است.

 

وی برگزاری نشست های فرهنگی با موضوع آسیب ها و خطرات شبکه های ماهواره ای، تکریم ارباب رجوع، برگزاری نشست ها و همایش های اقتصاد مقاومتی در ادارات، بر گزاری نشست های بصیرتی، یاره شهدا، دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا ایثارگران، جانبازان  را از مهم ترین برنامه های فرهنگ سازی ایثار و شهادت و ترویج سبک زندگی اسلامی برشمرد.

 

مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: کار بسیج بصورت جهادی و انقلابی و با عزم والای بسیجیان در جهت تحقق اهداف انقلاب طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در ادارات و در راستای تکریم ارباب رجو ع است.و سعی کردیم منطبق با نیازهای فرهنگی ادارات حرکت کرده و مشکلات را با خدمات صادقانه و بی منت کمتر نماییم.

این مسئول تصریح کرد: از آنجا که نقش بسیج در جهت حفظ نظام اسلامی و پاسداری از ارزش های اسلامی و انقلاب بسیار تاثیر گذار است، بسیج کارمندان در ادارات و دستگاه های اجرایی در جهت اسلامی کردن آنها و ارائه خدمت بی منت به نیت تامین رضایت خداوند ، نگاه به حوائج مردم و حل آنها بعنوان باب رحمت الهی و تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمت خالصانه و بدون منت و کار جهادی به تقویت ادارات بپردازد و با انجام فعالیت های فرهنگی و عقیدتیبرخی از  مشکلات را کاهش دهد.

سرهنگ نکویی گفت: مسئولان و بسیجیان اگر بخواهند راه شهدا به ویژه شهیدان میرحسینی و سلیمانی را ادامه دهند می بایست ابتدا ابعاد شخصیت این دو شهید را بخوبی بررسی کنند و ویژگی های آنها را بدانند، اولین خصلتی که این دو شهید داشتند ولایت پذیری بود.

وی با اشاره به این مطلب که شهید سلیمانی همیشه مصلحت اسلام و انقلاب و نظام اسلامی را در اولویت قرار می دادند ادامه داد:  از دیگر ویژگی های این شهید خدمت رسانی به مردم محروم و مستضعف بود.

این مسئول تصریح کرد: در راستای تعامل و هم افزایی بیشتر ادارات و دستگاه های اجرایی وظیفه و ماموریت اصلی بسیج کارمندان جذب کارکنان دستگا های اجرایی به منظور تشکیل ارتش ده ها میلیون می باشد که این سازمان آموزش عمومی، نظامی ، عقیدتی ، فرهنگی، کارکنان بسیجی ، اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی در سطح حوزه ها و پایگاه ها ی مقاومت تلاش درجهت اشاعه فرهنگ اسلامی و حصول به اداره اسلامی ، آموزش و انسجام بسیجیان کارمند در جهت ارتقاء بینش و بصیرت بسیجیان جذب شده ، سازماندهی نیروهای بسیجی ادارات و ده ها وظیفه دیگر را نیز بر عهده دارد.

از انجا که نقش بسیج در جهت حفظ نظام اسلامی و پاسداری از ارزش های اسلامی و انقلاب بسیار تاثیر گذار است، بسیج می تواند در ادارات و دستگاه های اجرایی در جهت اسلامی کردن آنها و ارائه خدمت بی منت به نیت تامین رضایت خداوند ، نگاه به حوائج مردم و حل آنها بعنوان باب رحمت الهی و تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمت خالصانه و بدون منت و کار جهادی به تقویت ادارات بپردازد و با انجام فعالیت های فرهنگی و عقیدتی مشکلاتی مثل ارتشاء وغیره را کاهش دهد.

 نکویی با اشاره به این مطلب که بسیج نهاد مقدس و مردمی است که برخاسته از بطن مردم می باشدافزود: رسالت و ماموریت پاسداران و بسیجیان حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و ادامه دادن راه شهدا می باشد

این مسئول با تاکید بر این مطلب که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی به ویژه در بین نسل جوان و انقلابی باید نهادینه و ترویج یابد تصریح کرد: بسیج کارمندان سپاه سلمان به منظور هم افزایی و تعامل با ادارات ارگانها و سازمانهای سطح سیستان و بلوچستان برنامه های فرهنگی هنری و مذهبی مختلفی را در مناسبت های مختلف اجرا کرده و خواهد نمود.

مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برگزاری میزهای خدمت جهادی با رویکرد مطالبه گری مردم از مسئولان در سطح شهرستان های استان، برگزاری کارگاه های تحول سلامت اداری با حضور مدیران، تلاش در کادرسازی و مدیران تراز انقلاب اسلامی و جهادی، حمایت از رزمندگان و جانبازان و آزادگان در ادارات، برگزاری برنامه های رزمی ویژه اعضای گردان ها، میدان تیر، بهره گیری از نخبگان اندیشه ورزان و فعال نمودن پایگاه های بسیج وزارت خانه ها را از مهمترین برنامه های بسیج کارمندان در سطح استان بیان کرد.

کد خبر 1137917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha