پویش نقاشی «مادر تجلی عشق» در کانون «دوستان آسمانی» به اجرا در آمد

گواهیان از اجرای پویش نقاشی «مادر تجلی عشق» به مناسبت روز «مادر» در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در اقدامی از سوی کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» و همزمان با میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و روز «مادر»، پویش نقاشی با عنوان «مادر تجلی عشق» فراخوان داده شده است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افزود: در این پویش از بچه های مسجد خواسته شده نقاشی های خود با موضوع «مادر» را به تصویر کشیده و به پویش «مادر تجلی عشق» ارسال کنند.

 

وی شرکت کنندگان در این پویش را کودکان زیر 10 سال عنوان کرد و اظهار داشت: مهلت ارسال آثار نیز تا سوم بهمن ماه تعیین شده است.

 

گواهیان همچنین سبک نقاشی ها را مدادرنگ، آبرنگ، گواش و... برشمرد و البته از شرکت کنندگان خواست آن رابر روی یک صفحه A4 طراحی کرده و تصویر آن را به دبیرخانه پویش ارسال کنند.

 

وی با اشاره به اینکه به غیر از بچه های مسجد، سایر کودکان زیر 10 سال نیز می توانند در این پویش شرکت کنند، گفت: در پایان نیز به قید قرعه به پنج نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در پایان هدف از برگزاری این پویش هنری را توجه و اهمیت فرزندان به والدین به ویژه مادران و گرامی داشت مقام و منزلت مادر عنوان کرد.

کد خبر 1137942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha