آیین تجلیل از تیم های برتر مسابقات والیبال یادواره سردار دلها برگزار شد

بهارلویی گفت: رقابت های والیبال به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری و مشارکت کانون فرهنگی هنری مهرپویان در شهر یانچشمه برگزار شد و از تیم های اول تا سوم تجلیل شد.

«حمزه بهارلویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد، اظهار داشت: رقابت های والیبال به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری و مشارکت کانون فرهنگی هنری مهرپویان در شهر یانچشمه برگزار شد و از تیم های اول تا سوم تجلیل شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: در این دوره از رقابت ها ۹ تیم از شهرهای مختلف استان و خارج از استان چهارمحال و بختیاری حضور داشتند که به صورت متمرکز به مدت ۱۴ روز در سالن ورزشی شهر یانچشمه با هم به رقابت پرداختند.

 

وی ابراز کرد: ایجاد شور و نشاط در جامعه و ترغیب اقشار مختلف مردم به ورزش و همچنین ارتقای نشاط اجتماعی و بهبود سلامتی افراد از مهمترین اهداف برگزاری این دوره از مسابقات بشمار می‌رود که با توجه به استقبال خوب و تعداد تیم های شرکت کننده، امید است که اینگونه رقابت ها را در سایر رشته‌ های ورزشی نیز برگزار کنیم.

 

بهارلویی افزود: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دل ها برگزار شد و تیم های زنده یاد یاسر بهارلویی، آبادچی و شورای اسلامی شهر یانچشمه به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: به تیم های رده های اول، دوم و سوم جوایز نفیسی با حضور مسئولین اهدا و تیم فرخشهر هم به عنوان با اخلاق ترین تیم انتخاب شد.

 

کد خبر 1137943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha