مادران شهدا نماد صبر و استقامت و گنجینه های ارزشمند ایران هستند

سلیمانی گفت: مادران شهدا و ایثارگران نماد صبر و استقامت و گنجینه های ارزشمندی برای ایران اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، مسئولان شهرستان زرندیه در مراسمی که به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم و بزرگداشت مادران و همسران شهداء برگزار شد،در منزل خانواده تعدادی از شهدا شهرستان حضور یافته و با اهداء هدایایی از مادران و همسران شهدای تجلیل کردند.

 

«سیامک سلیمانی» در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: مادران و همسران شهدا الگویی کاملی از صبر، ایثار و از خودگذشتگی هستند و با این ایثار و صبر خود درس بزرگی را به ملت ایران و همه بانوان جهان دادند.

 

فرماندار شهرستان زرندیه با تاکید بر اینکه همه ما مدیون این ایثار و از خودگذشتگی و صبر خانواده شهدا هستیم، بیان کرد: مادران شهدا تمام دارایی خود را در راه انقلاب، دفاع از ارزش های دینی و ولایت فدا کردند و امروز نیمی از قلب آنها در خاک مدفون شده است.

 

«احمد جوانمرد» نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: مادران شهدای ما با الگو گیری از حضرت ام البنین(س) و بزرگ بانوان اسلام صبر و ایثار را سرلوحه کار خود قرار دادند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه، اضافه کرد: مادران شهدا نقش موثری در راستای پیشرفت و بالندگی انقلاب اسلامی داشتند و تربیت کنندگان اسوه های ایثار بودند.

 

گفتنی است در این دیدارها، مادر شهید علی منصوری در مامونیه، خانواده شهیدان غلامرضا و الله مراد احمدیان در محله آسیابک(تنها خانواده دوشهید پدر و فرزند در شهرستان) و مادر شهیدان حسین و محسن محمدیان در آسیابک مورد تقدیر قرارگرفتند.

کد خبر 1137990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha