برگزاری نمایشگاه ‌آثار هنرمندان خراسان جنوبی در بخش «تجسم هنر» جشنواره تجسمی فجر

نبی زاده با اشاره به وجود ۱۲ نگارخانه استاندارد در سطح استان خراسان جنوبی گفت: آثار هنرمندان شرکت کننده استان در بخش تجسم هنر جشنواره ملی فجر در تعدادی از این نگارخانه ها به معرض دید عموم درآید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، جلسه تبیین بخش «تجسم هنر» چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و جمعی از هنرمندان در بیرجند برگزار شد.

 

«ناصر نبی زاده» با تاکید بر حضور پررنگ هنرمندان استان در این رویداد هنری گفت: هنرمندان استان باید با بهره گیری از ظرفیت‌های هنرهای تجسمی و حضور موثر و پرشور در این جشنواره،‌ به معرفی جایگاه استان در سطح کشور کمک کنند.

 

وی با بیان اینکه باید زمینه حضور هنرمندان و نمایندگانی از سراسر استان در این جشنواره فراهم شود، به وجود ۱۲ نگارخانه استاندارد در سطح خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: آثار هنرمندان شرکت کننده استان در بخش تجسم هنر جشنواره ملی فجر در تعدادی از نگارخانه های شهرستان‌های استان به معرض دید عموم درآید.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: بخش «تجسم هنر» چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با هماهنگی ادارات ارشاد کل استان ها برگزار می شود؛ هر استان یک نمایشگاه آثار هنرمندان منتخب را در این رویداد هنری را همزمان با تهران برگزار خواهد کرد.

 

نبی زاده خاطرنشان کرد: بخش تجسم هنر فرصتی است که امکان دیده شدن آثار خلاقانه هنرمندان شهرستانی را فراهم می کند و تلاش می کند که نگاه حمایتی چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر را به شهرستان ها بیشتر کند.

 

همچنین «بلقیس افضلیان» مدیر هنری چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در خراسان جنوبی به تبیین شیوه نامه تجسم هنر پرداخت و از شرکت ۱۰ نفر از هنرمندان منتخب استان در دو رشته نقاشی و هنرهای جدید این رویداد مهم خبر داد.

 

وی از هنرمندان خواست: طبق زمابندی اعلام شده چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، آثار خود را جهت ارسال به دبیرخانه این جشنواره،‌ هرچه سریعتر آماده کنند.

کد خبر 1137999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha