خراسان رضوی پیشقراول جریان سازی فرهنگ دینی در کشور است

منیری بر ضرورت تعامل دو سویه و بررسی ظرفیت های قرآنی استان با هدف اجرای طرح های نو به منظور تبلیغ و ترویج فعالیت های قرآنی کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «حامد منیری» در جلسه هماهنگی و شورای برنامه ریزی اداره کل ارشاد خراسان رضوی بر ضرورت تعامل دو سویه آن اداره کل و بررسی ظرفیت های قرآنی استان با هدف اجرای طرح های نو به منظور تبلیغ و ترویج فعالیت های قرآنی کشور تاکید کرد.

 

مدیر کل دفتر تبلیغ و ترویج  معاونت، استان خراسان رضوی را یکی از قطب های قرآنی کشور برشمرد و گفت: بی شک استان خراسان رضوی در زمینه فعالیتهای قرآنی یکی از کم نظیرترین قطب های قرآنی کشور بوده و انتظار می رود با برنامه ریزی منظم و منسجم جهت نیل به اهداف تبلیغی و ترویجی گام موثری برداریم.

 

مدیر کل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی را به عنوان مهد تشیع که منور به انوار متبرک امام هشتم علیه السلام است برشمرد و گفت: با توجه به ظرفیت های علمی و نیروی انسانی خبره، این استان پیشقراول جریان سازی فرهنگ دینی در کشور است و مصمم هستیم در دفتر تبلیغ و ترویج از ظرفیت های این حوزه بیش از پیش بهره مند شویم.

همچنین در سفر دو روزه مدیر کل دفتر تبلیغ و ترویج از موسسه تدبر در قرآن در مشهد مقدس بازدید بعمل آمد.

 

 

کد خبر 1138000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha