امروز بیش از هر زمان دیگری به  راه عزت نیاز داریم

خطیب نماز جمعه تهران گفت: آنچه رمز عزت است ایستادگی در راه است و امروز بیش از هر زمان دیگری به این راه یعنی راه عزت نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبستان، حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد صبح امروز یکشنبه (۲۶دی)در مراسم تشییع و تدفین دو تن از  شهدای گمنام دفاع مقدس در محل وزارت کشور گفت: ایام شهادت بانوی فرزانه جهان اسلام و همسر برترین شهید عالم امیر المومنین علی ابن ابیطالب است. ایام شهادت مادر بزرگ پرچم‌دار کربلا حضرت ام‌البنین است.وزارت کشور مفتخر است در ایام شهادت ام البنین به استقبال دو شهید بزرگ و گرانقدر برود، دو شهید بزرگوار را به عنوان هادی و حامد در کنار خویش داشته باشد.

 
خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه شهدا ایستادند تا به مقام رفیع شهادت نائل شدند اظهار کرد: تکیه در این کریمه مبارکه بر استقامت است.  شناخت مسیر مهم است اما آنچه رمز عزت است ایستادگی در راه است و امروز بیش از هر زمان دیگری به این راه یعنی راه عزت نیاز داریم. 
 
 
وی تاکید کرد: شهدا با ایستادگی راه  را باز کردند و این وظیفه ما است که ایستادگی را ادامه دهیم، به هر میزان که ایستادگی افزایش یابد فشار استکبار بیشتر می شود ،ملت ما با ایستادگی قله ها را  فتح کردند و راه بدون ایستادگی در راه شهدا امکان پذیر نیست.
 
 
 ابوترابی فرد بیان کرد: اگر مشاهده می‌‌ کنید بیش از ۴دهه از کار شهدا امروز در وزارت کشور یک فرزند مکتب شهدا هست این راهی است که شهدا گشوده اند.مگر ملتی بدون امید، نشاط و اراده و بدون رویارویی با تنگنایی و مشکلات به پیروزی دست یافته است؟ در کدام نقطه تاریخ این را داریم.
 
وی خاطر نشان کرد: شهدا در مقابل سختی ها ایستادند و پیروزی را در آغوش کشیدند و امیدوارم در زیر پرچم اسلام و فرماندهی کلی نیروهای مسلح دنیای اسلام همچنان ثابت قدم حرکت کنیم و به عزت و افتخار دست پیدا کنیم.
کد خبر 1138032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha