سه شنبه های تکریم با موضوع «شکوه مادری» باعث تقویت مادران شهدا می شود

بیکی گفت: برنامه های سه شنبه های تکریم با موضوع «شکوه مادری» موجب تربیت جوانان در مسیر فرهنگ، ایثار و شهادت می شود و مادران شهید را در این راه ثابت قدم می کند و به آنها روحیه می دهد.

«مهدی بیکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: روز شهادت حضرت ام البنین(س)، روز تکریم و تجلیل از مادران شهدا، فرهنگ مناسب و خوبی است که در تقویم فرهنگی کشور گنجانده شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان با بیان اینکه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را باید از سرچشمه آن آغاز کرد، افزود: سرچشمه ایجاد فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه مادران شهدا هستند، اگر آنان با اعتقاد راسخ و ایمان قلبی، شهدا را تربیت نمی کردند؛ امروز شاهد ایثارگری و شجاعت فرزندان این ملت در جبهه ها و میادین رزم نبودیم.

 

وی ادامه داد: یکی از حداقل فعالیت های فرهنگی که می توان برای تکریم از این مادران قرار داد، نامگذاری یک روز به نام روز تکریم از مادران شهدا و ایثارگران است که مزین به نام مادر شهدای کربلا حضرت ام البنین(س) است.

 

بیکی اظهارداشت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گلستان نیز در برنامه های سه شنبه های تکریم که برگزار می کند و هر سه شنبه به دیدار یک خانواده شهید می رود، امسال را به نام فصل شکوه مادری قرار داده است که از مادران شهدا تجلیل می کند.

 

وی گفت: برنامه های سه شنبه های تکریم با موضوع «شکوه مادری» موجب تربیت جوانان در مسیر فرهنگ، ایثار و شهادت می شود و مادران شهید را در این راه ثابت قدم می کند و به آنها روحیه می دهد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: شک نباید کرد که جوامع غربی و سکولار از فرهنگ ایثار و شهادت به شدت وحشت دارند.

 

وی گفت: این فرهنگ غنی و ریشه دار همچون کمربند امنیتی باعث جلوگیری تهاجم و طمع تهاجم به کشور شده است.

 

 

کد خبر 1138071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha