انجام غربالگری بینایی بیش از ۹۳ هزار کودک در فارس

کشفی نژاد گفت: ۹۳ هزار و ۷۳۹ مورد غربالگری بینایی برای کودکان سه تا ۶ سال از ابتدای سال جاری تاکنون در فارس انجام شده و ۲۰۸ پایگاه فعال شهری و روستایی برای غربالگری این کودکان در استان فعال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمدصادق کشفی نژاد»، امروز (یکشنبه 26 دی) در جلسه شورای اداری بهزیستی فارس که با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد، گفت: رعایت حقوق مددجویان و انجام قوانین و دستورالعمل ها از مباحث مهم و مورد توجه است و آموزش، بازآموزی، امتیازدهی، رتبه ‌بندی و حمایت های ویژه از مددکاران بهزیستی به عنوان خط اول سازمان باید مورد توجه باشد.

مدیرکل بهزیستی فارس افزود: ۹۳ هزار و ۷۳۹ مورد غربالگری بینایی برای کودکان سه تا ۶ سال از ابتدای سال جاری تاکنون در فارس انجام شده و ۲۰۸ پایگاه فعال شهری و روستایی برای غربالگری این کودکان در استان فعال است.

وی اضافه کرد: این غربالگری در مراکز مثبت زندگی و مجتمع های خدمات بهزیستی برای کودکان با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

خاطر نشان می شود، جلسه شورای اداری بهزیستی استان فارس با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، مشاور رئیس سازمان در امور توسعه و نظارت بر برنامه ها و دبیر شورای معاونین سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

کد خبر 1138072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha