برگزاری یادواره «شهدای روحانی» در استان

مسئول بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان غربی از برگزاری یادواره «شهدای روحانی» همزمان با سراسر کشور اوایل بهمن ماه در استان خبر داد.

«حجت‌الاسلام سیدهادی ابراهیمی»، در گفت‌وگو خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، اظهار کرد: یادواره «شهدای روحانی» همزمان با سراسر کشور اوایل بهمن ماه در استان آذربایجان غربی برگزار می شود.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان غربی   افزود: ۳۵ پایگاه بسیج طلاب در آذربایجان غربی فعالیت دارند و هدف این نهاد استفاده از ظرفیت روحانیون و طلاب انقلابی و خوش‌فکر در هیئت‌های اندیشه‌ورز است. 

مسئول بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان‌غربی بیان کرد: در این راستا یادواره «شهدای روحانی» اوایل بهمن ماه همزمان با سراسر کشور با سخنرانی اساتید برجسته در استان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: آذربایجان‌غربی ۸۷ شهید روحانی دارد و تاکنون سعی شده است هر ساله یادواره «شهدای روحانی» آذربایجان‌غربی برگزار شود و برای سهولت این امر دبیرخانه دائمی این یادواره در بسیج طلاب و روحانیون راه اندازی شده است. 

حجت‌الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: یکی از نادرترین اتفاقات عملیات کربلای ۵ وجود ۲۶ شهید روحانی از آذربایجان‌غربی بود و در این روحانیون عملیات فرمانده دسته بودند و یا مسئولیت سلاح‌های تخصصی را بر عهده داشتند. 

کد خبر 1138073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha