کمک رسانی هفت گروه جهادی به سیل زدگان رستم

نیکنام گفت: از همان دقایق وقوع سیل در شهرستان رستم گروه های جهادی در منطقه حاضر شده و خدمات رسانی کردند و در حال حاضر هفت گروه جهادی به استعداد ۸۰ نفر مشغول کمک رسانی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «رحمت الله نیکنام»، امروز (یکشنبه 26 دی) با اشاره به بارش های روز گذشته در شهرستان رستم به خبرنگاران گفت: در پی این بارش ها و سیل و طغیان رودخانه «فهلیان»، معابر، خیابان  و منازل شهر کوپن و روستای تل افغان دچار آبگرفتگی شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه مقاومت رستم ادامه داد: وقوع سیل از غروب روز گذشته باعث وارد شدن خسارت به بسیاری از خانه ها و زمین های کشاورزی شده و در حال برآورد میزان خسارت هستیم و تا کنون حدود 15 خانه و بیش از 70 هکتار از زمین های کشاورزی که در نزدیکی رودخانه هستند، آسیب بیشتری دیده اند.

وی اضافه کرد: از همان دقایق وقوع سیل، گروه های جهادی در منطقه حاضر شده و خدمات رسانی کردند و در حال حاضر هفت گروه جهادی به استعداد 80 نفر مشغول کمک رسانی هستند.

نیکنام عنوان کرد: اقدامات اولیه  برای باز کردن معابر، تخلیه و پاکسازی گل و لای، جابجایی اثاثیه منزل و ... انجام شده همکاری خوبی میان نیروهای هلال احمر، اداره راه و شهر سازی و شهرداری وجود دارد.

وی تاکید کرد: شهر کوپن در 25 کیلومتری مرکز شهرستان رستم قرار دارد و در روستای تل افغان حدود  70 خانوار ساکن هستند و امیدواریم با کمک های مردمی و حمایت نهادهای دولتی به این خانواده ها و افراد سیل زده کمک های ویژه ای شود.

کد خبر 1138079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha