تأکید نماینده ولی فقیه در استان کرمان بر رفع ضعف های موجود در عملکرد شورای فرهنگ عمومی کشور

امام جمعه کرمان با بیان اینکه «عملکرد» شورای فرهنگ عمومی با هدف بزرگ آن خیلی همخوانی ندارد، گفت: از طرفی ساختار شورای فرهنگ عمومی وزین و علی الظاهر قوی است و البته این ساختار هم همه رویکردها را پاسخ نمی دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، یکشنبه(26 دی) در نشست شورای فرهنگ عمومی استان با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین و گرامیداشت روز مادران و همسران شهدا در سخنانی با تأکید بر توجه به ساختار، رویکرد و عملکرد شورای فرهنگ عممومی، نکاتی متذکر شد.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: شورای فرهنگ عمومی در رویکرد بسیار با انگیزه است زیرا رویکرد آن حفاظت و حراست از فرهنگ اسلامی و دینی در کشور و فرهنگ اصیل ایرانی و ترویج فرهنگ دینی در سراسر کشور و حتی در افق بلندتر، الگوسازی ایران برای دیگر کشورها است تا مدل عملیاتی شده را رصد کنند و الگو بگیرند و در کشور خود پیاده کنند.

 

 

وی با بیان اینکه اما «عملکرد» با این هدف بزرگ خیلی همخوانی ندارد، افزود: از طرفی ساختار شورای فرهنگ عمومی وزین و علی الظاهر قوی است و البته این ساختار هم همه رویکردها را پاسخ نمی دهد.

 

 

امام جمعه کرمان اظهار کرد: وقتی در ساختار، این همه آدم های لایق و معتبر حضور دارند و هر کدام در حوزه کاری خود صاحب اختیار هستند اما در نگاه تیمی اختیاراتی به آنان تفویض نشود، مصوباتی هم اگر باشد خروجی چندانی ندارد.

 

 

وی تأکید کرد: توقع می رود در دور جدید شورای فرهنگ عمومی که تجربه لازم را دارند، ضعف ها گرفته شود تا کارآمدی لازم بوجود آید.

 

 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه معرفی شوراهای برتر در کشور هم بیشتر ناظر به کمیت است تا کیفیت، خاطرنشان کرد: شورای فرهنگ عمومی می خواهد برای انقلاب و نظام و بالاتر، برای اسلام کار کند که فرهنگ اسلامی توسعه پیدا کند و پیشرفت آن را در جامعه شاهد باشیم.

 

 

کد خبر 1138121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha