برنامه‌های دهه‌فجر امسال با شکوه بیشتری برگزار شود

فرماندار شهرستان قرچک گفت: برنامه‌های دهه‌فجر امسال با شکوه بیشتری برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارکه فجر و ایام اعتکاف در شهرستان قرچک به ریاست حجت‌الاسلام اسماعیلی امام جمعه و با حضور فرماندار و مدیران ادارات با محوریت برنامه‌ریزی برای گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام رجبیه برگزار شد.

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در این جلسه اظهار داشت: امسال به دلیل کاهش شیوع ویروس کرونا و اقدامات دولت در انجام واکسیناسیون، شرایط بهتری برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی ایام اعتکاف و دهه فجر فراهم شده است.

وی افزود: برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، چراکه برنامه‌های این دهه اقتدار انقلاب را به نمایش می‌گذارد، دست‌اندرکاران با برنامه‌ریزی صحیح و مسئولانه و با فضاسازی مناسب بایستی تلاش کنند تا زمینه اجرای برنامه‌های دهه مبارکه فجر فراهم شود.

خطیبی با تاکید بر شناساندن دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان بیان داشت: باید برنامه‌ریزی اصولی در راستای شناساندن ظرفیت‌های انقلاب به نسل نوجوان و جوان صورت گیرد.

فرماندار قرچک ادامه داد: تمامی فعالیت‌های مربوط به بزرگداشت سالگرد انقلاب اسلامی و جشن‌های دهه فجر با همکاری و مشارکت مردم در شهر و مناطق روستایی انجام گیرد.

وی در پایان عنوان کرد: چندین پروژه نیز به مناسبت این دهه در شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

کد خبر 1138185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha