دریافت ۶ هزار و ۵۰۰ گواهینامه مهارت توسط زندانیان فارس

ابراهیمی گفت: حرفه آموزی و مهارت آموزی زندانیان در داخل زندان ها از اولویت های اداره کل زندان های استان است و از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ گواهینامه مهارت توسط زندانیان دریافت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسحاق ابراهیمی»، امروز (یکشنبه 26 دی) در جلسه هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان شیراز که با حضور استاندار فارس برگزار شد، گفت:  امکانات اداره کل زندان های فارس برای انجام رسالت سنگین اصلاح و تربیت محدود است.

مدیرکل زندان های فارس افزود: برای تحقق این اهداف به همکاری، همفکری و هم اندیشی تمام دستگاه های اجرایی فارس، نخبگان و خیران نیاز داریم.

وی اضافه کرد: حرفه آموزی و مهارت آموزی زندانیان در داخل زندان ها از اولویت های اداره کل زندان های استان است و تاکنون حرفه آموزی 60 درصدی هدف گذاری شده است و از ابتدای امسال تاکنون بیش از 6 هزار و 500 گواهینامه مهارت توسط زندانیان دریافت شده است.

مدیرکل زندان های فارس اعلام کرد: اشتغال 80 درصدی محکومین نیز تا پایان سال هدفگذاری شده و با همکاری تعدادی از صنعتگران برای زندانیان در کارگاه های داخل زندان اشتغال زایی شده است.

وی تاکید کرد: اداره کل منابع طبیعی و مسکن و شهرسازی با قرار دادن زمین مناسب و اداره کل صنعت و معدن با تجهیزات کارگاهی می توانند در زمینه ایجاد اشتغال برای زندانیان یاری گر سازمان زندان های فارس باشند.

کد خبر 1138206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha