اتحادیه های اصناف مختلف فارس خود را با آموزش های فنی و حرفه ای هماهنگ کرده اند

هاشمی گفت: اتحادیه های اصناف مختلف استان فارس خود را با آموزش های فنی و حرفه ای هماهنگ کرده اند و تمامی آنها آمادگی دارند تا زمینه آموزش در محیط کار واقعی را برای علاقمندان به مهارت آموزی فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمود هاشمی»، امروز (یکشنبه 26 دی) در نشست تعامل 2 جانبه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای فارس با اتاق اصناف مرکز استان گفت: مهارت در جامعه امروز جایگاه و ارزش بسیار بالایی دارد و شغل خوب و ارزشمند در بازوی فرد قرار دارد.

رئیس اتاق اصناف مرکز فارس افزود: خوشبختانه شاهد تعامل مطلوبی میان تعامل و هماهنگی خوبی بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای فارس با اتاق اصناف مرکز استان هستیم که از این ظظرفیت برای تقویت و توسعه اشتغال زایی در استان باید استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: اتحادیه های اصناف مختلف استان فارس خود را با آموزش های فنی و حرفه ای هماهنگ کرده اند و تمامی آنها آمادگی دارند تا زمینه آموزش در محیط کار واقعی را برای علاقمندان به مهارت آموزی فراهم کنند.

هاشمی تصریح کرد: بر اساس هماهنگی با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای فارس بسیاری از اصناف برای اعطای پروانه کسب گواهینامه مهارت را به عنوان پیش نیاز مطالبه می کنند.

خاطر نشان می شود این نشست با هدف تقویت و ارتقای ظرفیت های بین بخشی در تعامل 2 جانبه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای فارس با اتاق اصناف مرکز استان با حضور مدیران و مسئولان 2 مجموعه برگزار شد.

کد خبر 1138215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha