درمانگاه تخصصی سپاه در مورموری راه اندازی می شود

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) با تاکید بر شتاب بخشی به حل مشکلات سیل زدگان مورموری، گفت: درمانگاه تخصصی سپاه در مورموری در راستای کمک به سیل زدگان در این شهر راه اندازی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده مورموری، اظهار کرد: سپاه بلافاصله بعد از بارش های سیل آسا از ظرفیت های موجود برای امدادرسانی و خدمات رسانی به مناطق سیل زده آبدانان به خصوص مورموری استفاده کرده است.

 

سردار« جمال شاکرمی» یادآور شد: با توجه به‌ خسارات وارده سیل به مغازه‌ها و منازل مردم، بلافاصله گروه های پیشرو جهادی در کنار نیروهای هلال احمر به منظور کمک به سیل زدگان، عازم منطقه شدند.

 

وی با بیان اینکه علاوه بر این بسته های معیشتی در قالب کمک های مؤمنانه در بین خانواده های آسیب زده از سیل در حال توزیع است، افزود: از فردا درمانگاه چندتخصصی سپاه شامل متخصص داخلی، متخصص اطفال، متخصص زنان و زایمان، دندانپزشکی، پزشک عمومی، خدمات پرستاری و داروخانه در منطقه سیل زده دایر خواهد شد و خدمات رایگان پزشکی و دارویی رایگان ارائه می شود.

 

سردار شاکرمی با اشاره به اینکه به دو خانواده نوعروس در مورموری که جهیزیه آنها به طور کامل از بین رفت، دو سری جهیزیه کامل اهدا شد، ابراز کرد: بنا داریم که در حد مقدورات به تعدادی از خانواده های معسر که بیشترین آسیب را از سیل متحمل شده اند، کمک بلاعوض ارایه کنیم.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با تقدیر از حضور استاندار ایلام و ستاد بحران استان در منطقه، بر لزوم بازسازی پل آسیب دیده ناشی از سیل تاکید کرد و گفت: رفع مشکلات مردم سیل زده از دغدغه های اصلی است و برای رفع این مشکلات از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

کد خبر 1138216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha