راهیان نور یکی از موثرترین برنامه‌های فرهنگی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش است

باستان راهیان نور را یکی از موثرترین برنامه‌های فرهنگی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش دانست و گفت: اگر برنامه‌ریزی خوبی انجام شود بی‌شک نسلی مانند شهدای گرانقدر تربیت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «مجتبی باستان» امروز (یکشنبه ۲۶ دی) در آئین افتتاحیه آغاز فعالیت های اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی که در یادمان شهدای شلمچه برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از برگزاری اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی تا پایان فروردین‌ ماه به ۲ صورت خبر داد و اظهار کرد: برگزاری حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت محدود و جمع نخبگانی انجام می‌شود.

 

مسئول بسیج دانش آموزی کشور افزود: دانش‌آموزانی که در این اردوها حضور پیدا خواهند کرد، از بین فعالان اجتماعی، فرهنگی و علمی مدارس و تشکل‌های دانش‌آموزی استان‌ها انتخاب می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه برای برگزاری راهیان نور در بستر فضای مجازی نیز با اعزام یک تیم پنج تا ۶ نفره به یادمان‌ها برنامه ضبط خواهد شد و از طریق شبکه شاد برای دانش‌آموزان پخش می‌شود تصریح کرد: امیدواریم شاهد راهیان نور ارزشمند و متعالی باشیم.

 

باستان راهیان نور را یکی از موثرترین برنامه‌های فرهنگی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش دانست و اضافه کرد: اگر برنامه‌ریزی خوبی انجام شود بی‌شک نسلی مانند شهدای گرانقدر تربیت خواهد شد.

 

وی به وصیت‌نامه شهید دانش آموز محمدرسول رضایی اشاره کرد و ادامه داد: این شهید دانش آموز ۱۳ ساله‌ در وصیت‌نامه خود عنوان کرده در تشییع جنازه من پرچم آمریکا را به آتش بکشید تا همه بدانند ضد استکبار و تابع ولایت فقیه هستم.

 

مسئول بسیج دانش آموزی کشور یاد آور شد: اگر تمام مفاهیم و معارف دفاع مقدس برای دانش‌آموزان دهه ۸۰ و ۹۰ تبیین شود، بی‌شک در تربیت یک دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی موثر خواهد بود.

 

کد خبر 1138225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha