مراسم بزرگداشت روز تکریم و تجلیل از مادران شهدا در بیرجند برگزار شد

مراسم بزرگداشت تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدا با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی در بیرجند جهت رونمایی از تمثیل شهید حاج قاسم و نماهنگ «قصه مادر» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، مراسم بزرگداشت روز تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدا عصر امروز(۲۶ دی) با حضور قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی در بیرجند برگزار شد.

 

حجت الاسلام «محمدتقی عزیزی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی در این جلسه اظهار داشت: این محفل به بهانه تقدیر از مادران صبور و همسران گرانقدر شهدا برگزار شده است.

 

در ادامه مراسم بزرگداشت روز تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدا، خادمیاران رضوی به همراه پرچم مقدس حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در این مراسم حضور یافتند و دل های مادران و همسران شهدا را راهی حریم امن سلطان خراسان کردند.

 

گفتنی است در پایان این مراسم از تمثال «شهید حاج قاسم» تهیه شده توسط فرزند شهید امیرزاده اهل خراسان‌جنوبی با حضور مسئولان این استان رونمایی به عمل آمد.

 

نماهنگ «قصه مادر» که توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی نیز تهیه و تولید شده است نیز در این مراسم رونمایی شد.

 

کد خبر 1138244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha