شهدا از اولیای خداوند متعال هستند

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه شهدا از اولیای خداوند متعال هستند گفت: شهدا عاشق شهادت و دیدار با خدا بودند و به استقبال شهادت رفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» امروز (یکشنبه ۲۶ دی) در مراسم گرامیداشت سالروز تولد شهید مدافع حرم «احمد حاجیوند الیاسی»، با تسلیت به مناسبت فرارسيدن سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) اظهار کرد: این بانوی بزرگوار از نسل شجاعان عرب بود و ارتباط فامیلی با حضرت امیرالمؤمنین (ع) داشت.

 

امام جمعه اندیمشک افزود: مادران شهدا در نظام شکوهمند اسلامی مانند حضرت ام‌البنین (س)، فرزندان رشید و برومندی را تحویل جامعه اسلامی دادند و سرانجام برای حفظ و دفاع از حرم و حریم اهل بیت (ع) و نظام اسلامی، شهدای مدافع حرم و جنگ و امنیت آسمانی شدند و افتخار آفریدند.

 

وی با بیان اينکه شهدا تاج عزت و افتخار را بر سر خود و خانواده‌هایشان گذاشتند اذعان کرد: شهادت بزرگترین کرامت خداوند سبحان به شهدا و خانواده‌های آنها است.

 

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه شهدا از اولیای خداوند متعال هستند و ولی خدا شدن هم کار آسانی نیست تصریح کرد: شهدا عاشق شهادت و دیدار با خدا بودند و به استقبال شهادت رفتند.

 

وی در ادامه به بیان برخی از ویژگی‌های حضرت ام‌البنین (س)، جایگاه شهدا، احادیث و آیاتی از قرآن کریم پرداخت.

 

در پایان این مراسم، حاضران به عزاداری و سوگواری پرداختند و تعدادی از مادران معزز شهدا نیز مورد تکریم قرار گرفتند.

کد خبر 1138255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha