مبانی اسلامی بهترین ظرفیت برای توسعه فرهنگی است/هم افزایی بین خیرین

محمدی کیا گفت: مبانی اسلامی و انقلابی بهترین ظرفیت برای توسعه فرهنگی و پرورشی مدارس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «علی محمدی کیا«، در جلسه شورای آموزش و پرورش تیران و کرون به ضرورت توجه به نیازهای بهداشت روانی و فرهنگی و پرورشی دانش آموزان اشاره کرد و اظهارداشت: توسعه کیفیت آموزشی برای دانش آموزان نیاز است و در کنار احداث مدرسه و فعالیت های آموزشی باید به نیازهای فرهنگی و پرورشی توجه کرد.

سرپرست فرمانداری تیران و کرون ادامه داد: مبانی اسلامی و انقلابی بهترین ظرفیت برای توسعه فرهنگی و پرورشی مدارس است و با وجود این منابع ارزشمند نبایداز اسناد بیگانه و دیگر کشورها مثل سند 2030 برای فرهنگ و آینده کشورمان زیانبار است، استفاده شود.

وی ادامه داد: نیازهای فرهنگی و پرورشی برای رشد و پیشرفت دانش آموزان لازم است و باید برنامه های جذاب و بدون تشریفات مورد توجه قرار بگیرد.

 

*هم افزایی بین خیرین

محمدی کیا خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت خیرین برای تامین نیازهای فرهنگی و آموزشی مدارس مثل احداث مدارس لازم است تا در این شرایط برای رشد استعدادها و مقابله با تهاجم فرهنگی استفاده شود.

وی با اشاره به تاثیرات کرونا بر روح و روان افراد گفت: ارائه خدمات در دوران پسا کرونا و رفع چالش های این دوران در بهبود اوضاع روانشناختی لازم است.

سرپرست فرمانداری تیران و کرون از مسئولان آموزش و پرورش خواست تا دستورالعمل ها بهداشتی را برای جلوگیری از شیوع بیماری انجام دهند و تلاش های صورت گرفته برای بهبود شرایط کشور را تخریب نکنند.

 

کد خبر 1138285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha