کتاب «انتهای بن بست دوم» در روایت مادری نقد و بررسی شد

در ادامه سلسله نشست‌های هفتگی نقد و بررسی کتاب‌های روایت‌شده از زبان مادران شهدا با عنوان «روایت مادری» ، نقد و بررسی کتاب «انتهای بن‌بست دوم» (زندگی‌نامه فاطمه جزءپناهی، مادر غواص شهید عباس منتخبی) در زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان در ابتدای این نشست گفت: مادران شهدا در شجاعت و صبوری، حضرت زهرا(س) و ام‌البنین(س) را الگوی خود قرار داده و فرزندان‌شان را به جبهه‌ها اعزام کردند که امروز ما با آرامش کامل در این سرزمین، زندگی و خدمت کنیم.

 

ایرج صادقی با اشاره به بررسی آثار و کتاب‌هایی که در حوزه زندگی مادران شهدا و ادبیات جهاد و مقاومت نوشته شده است، اظهار داشت: امروز کتاب «انتهای بن‌بست دوم» یعنی زندگی‌نامه خانم جزپناهی، مادر شهید غواص عباس منتخبی به یاد تمام مادران شهدا مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور این سلسله نشست‌ها را با همکاری ادارات کل کتابخانه‌های عمومی استان‌ها روزهای یکشنبه هر هفته برگزار می‌کند و زنجان، چهارمین استانی است که امروز این نشست را برگزار می‌کند و افتخار می‌کنیم که این نشست در دیار غواصان دریادل و دارالمومنین برگزار می‌شود.

 

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: این نشست با مشارکت بنیاد شهید و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه استکبار جهانی، قد علم کرده و می‌خواهد نظام جمهوری اسلامی را ساقط کند، خاطرنشان کرد: استواری مادران شهدا، ایثارگران و شهدا که ولی‌نعمتان انقلاب هستند در مقابل استکبار ایستادگی کرده و استکبار جهانی را ناکام گذاشته‌اند.

 

 

کد خبر 1138287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha