محور برنامه های دهه فجر باید بر روی هنرمندی حاج قاسم سلیمانی باشد

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتقاد دارم محور برنامه ها باید بر روی هنرمندی حاج قاسم سلیمانی باشد که دایره انقلاب اسلامی را در سطح گسترده ای معرفی کرد که در سطح بین المللی قابل مشاهده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «اسماعیل گشتاسب» امروز (26 دی ماه) در نخستین نشست کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: کمیته مساجد یکی از 24 کمیته عضو ستاد دهه فجر استان بوده که امروز تشکیل شده است.

 

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه، ضمن ارائه پیشنهادی مبنی بر اینکه دهه فجر امسال می تواند مشحون از حاج قاسم سلیمانی باشد، گفت: اعتقاد دارم محور برنامه ها باید بر روی هنرمندی حاج قاسم سلیمانی باشد که دایره انقلاب اسلامی را در سطح گسترده ای معرفی کرد که در سطح بین المللی قابل مشاهده است.

 

وی یادآور شد: امروزه وقتی به دستاوردهای انقلاب اسلامی نگاه می کنیم، موفقیت های چشم گیری را در بسیاری از زمینه ها شاهد هستیم.

 

گشتاسب با اشاره اینکه انقلاب خصیصه بارزی مثل استکبار ستیزی دارد، افزود: باید ضمن حفظ غیرت دینی، حساسیت در دفاع از ارزش های انقلاب بیشتر شود.

 

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه به نظر می رسد فعالیت دشمن با استفاده از فضای مجازی در این زمینه اثرگذار بوده، اظهار کرد: وقتی انسان مورد تجاوز قرار می گیرد، باید غیرت داشته و از خود دفاع کند.

 

وی بحث غیرت دینی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: وقتی ارزش های دینی و اسلامی مورد هجوم دشمنان قرار می گیرد، باید با اقتدار در این عرصه وارد شد.

 

گشتاسب بر هنرمندانه برگزار شدن بانگ تکبیر در دهه فجر امسال تاکید کرد و گفت: با توجه به سوابق درخشان و فعالیت های آیت الله «سیدعلی اصغر حسینی، امام جمعه سابق مرکز استان پیشنهاد می شود با برگزاری آئینی از این عالم گرانقدر تجلیل صورت گیرد.

کد خبر 1138294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha