اعزام ۲۷ تیم عملیاتی هلال احمر کردستان به محورهای مواصلاتی

مدیرعامل هلال احمر کردستان از اعزام ۲۷ تیم عملیاتی هلال احمر استان به محورهای مواصلاتی خبر داد و گفت: در پی بارش برف و کولاک شدید در جاده‌های کردستان، تیم‌‌های عملیاتی هلال ‌احمر استان به محورهای مواصلاتی اعزام شدند.

پیام جلالی مدیرعامل هلال احمر کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: از غروب امروز بارش برف در همه محورهای مواصلاتی استان شدت گرفته است و پیش بینی می‌کنیم که با اختلال در تردد در اکثر محورهای استان روبرو باشیم.

 

 

وی افزود: براساس آخرین اطلاعات ما در حال حاضر محورهای در شهرستان سقز، سروآباد به کامیاران، مریوان به سنندج و دیواندره به سنندج مسدود شده است و در سایر محورها هم شدت بارندگی ها بالا است و احتمال دارد تا ساعتی دیگر شاهد بسته شدن آنها هم باشیم.

 

 

مدیرعامل هلال احمر کردستان تصریح داشت: هلال احمر همه شهرستان‌های استان در حال حاضر در آماده باش کامل هستند و تیم‌های عملیاتی این جمعیت در ۱۰ شهرستان استان با تجهیزات لازم آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

 

 

وی اضافه کرد: تاکنون ۴۰ نفر از مسافران در راه مانده در پایگاه زرینه اوباتو و زائرسرای شهرستان سقز اسکان اضطراری شده‌اند و برای خودروهای گرفتار در برف نیز تغذیه اضطراری و وسایل گرمایشی توزیع شده است.

 

 

جلالی تصریح کرد: در پی بارش برف و کولاک شدید در جاده‌های کردستان، تیم‌‌های عملیاتی هلال ‌احمر استان به محورهای مواصلاتی اعزام شدند و هم‌اکنون در حال امدادرسانی و خدمات رسانی به مسافران و خودروهای گرفتار در برف هستند.

کد خبر 1138297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha