حضرت ام البنین(س) نقش ماندگاری در دفاع از حریم ائمه اطهار(ع) داشتند

سردار جهانبخش کرمی گفت: حضرت ام البنین(س)، بانوی بزرگ اسلام، بانوی ادب، صبر و شهیدپرور بودند که نقش ماندگاری در دفاع از حریم ائمه اطهار(ع) داشتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان شب گذشته در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت استان زنجان، باتسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) اظهارداشت: این بانوی بزرگ اسلام  بانوی،ادب،صبر و شهیدپرور بودند که نقش ماندگاری در دفاع از حریم ائمه اطهار(ع) داشتند.

 

سردار جهانبخش کرمی ادامه داد: رزمندگان استان زنجان از دوران انقلاب و در دفاع مقدس در تمام صحنه‌ها، سختی‌ها، دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان پیشقدم بودند.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: این گردهمایی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت برگزار شده و دارای این پیام است که ما هرگز شهدا را فراموش نکرده و برای قدردانی و قدرشناسی حماسه، مجاهدت‌ها و میثاق با شهدا به ویژه سردار سلیمانی در این اجتماع گرد هم آمده‌ایم.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان بیان داشت: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی هزاران برنامه توسط بسیجیان و پایگاه‌های مقاومت و مساجد در زنجان برگزار شد.

 

سردار کرمی ادامه داد: سردار سلیمانی با فرمان حضرت امام خمینی(ره) برای نجات مسلمانان جهان که توسط رژیم صهیونیستی و آمریکا نابود می‌شدند پرچم اسلام را به دست گرفت.

 

وی ادامه داد: سردار سلیمانی با توکل به خداوند متعال، توسل به ائمه اطهار(ع) و تکیه بر مردم و جوانان بسیج جهان اسلام را تشکیل داده و دشمن را مجبور به شکست کرد.

 

این مسئول بیان داشت: عزت و شهادت را خداوند متعال نصیب سردار دل‌ها کرده و مردم نیز برای گرامیداشت یاد و خاطره این شهید در دومین سالگرد ایشان سنگ تمام گذاشتند همانگونه که هزاران نفر در مراسم تشییع این شهید حضور یافتند.

کد خبر 1138326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha