برنامه ها و فعالیت های بهمن ماه کانون «امام رضا (ع)» گراش تشریح شد

مقتدری برنامه های مناسبتی کانون فرهنگی و هنری ‌«امام رضا (ع)» در ماه بهمن را تشریح کرد.

«علی اکبر مقتدری» در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در گراش، با تشریح برنامه های بهمن ماه کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» گراش، گفت: با توجه به سالروز میلاد با سعادت مادر خوبی ها، حضرت فاطمه زهرا (س) در بهمن ماه، آیین جشن و سرور ویژه خواهران در دومین روز این ماه برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» گراش، افزود: همچنین از دیگر مناسبت های بهمن ماه، مراسم «لیله الرغائب» است که قرار است ویژه برنامه ای به همین منظور در چهاردهم بهمن ماه برگزار شود.

 

وی با اشاره به سالروز شهادت امام هادی (ع)، عنوان کرد: آیین عزاداری و سوگواری حضرت امام هادی (ع) نیز همزمان با سالروز شهادت این امام همام و در 15 بهمن ماه در این کانون فرهنگی و هنری و به همت بچه های مسجد برگزار می شود.

 

مقتدری خاطرنشان کرد: همچنین گرامی داشت پیروزی انقلاب اسلامی دیگر برنامه کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» است که باتوجه به همزمانی آن با میلاد امام جواد (ع)، برنامه جشن و سرور در روز 22 بهمن ماه صورت می گیرد.

 

وی به دیگر برنامه های این کانون در ماه آینده اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه های پایانی کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» به مناسبت میلاد امام علی (ع) و وفات حضرت زینب (س) در روزهای 25 و 28 بهمن برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» گراش در پایان از عموم اهالی و بچه های مسجد برای شرکت در این آیین ها دعوت به عمل آورد.

کد خبر 1138347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha