اختصاص ۱۰ میلیارد تومان جهت بهسازی و آسفالت معابر روستایی اندیمشک

جهانگیری گفت: ۱۰ میلیارد تومان جهت بهسازی، جدول‌بندی و آسفالت معابر روستایی بخش‌ الوارگرمسیری و بخش مرکزی شهرستان اندیمشک اختصاص پیدا کرد.

«پیمان جهانگیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به برگزاری نشست با مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان با موضوع طرح ملی مسکن و آسفالت معابر روستایی اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که در این نشست صورت گرفت، ۱۰ میلیارد تومان جهت بهسازی، جدول‌بندی و آسفالت معابر روستایی بخش‌ الوارگرمسیری و بخش مرکزی شهرستان اندیمشک اختصاص پیدا کرد.

 

فرماندار اندیمشک از برگزاری نشست با مدیرعامل گاز و مدیر شهرک‌های صنعتی خوزستان جهت افزایش و توسعه ظرفیت گاز شهرک‌های صنعتی اندیمشک خبر داد و افزود: در این نشست مقرر شد با توجه به نیاز، در کوتاه‌ترین زمان ممکن عملیات گازرسانی به فاز سوم شرکت پانیا پرتو کهربا (گندله سازی)، کارخانه قند، کارخانه پپسی و شرکت شالیکوبی اجرا شود.

 

وی اذعان کرد: در این نشست بر احداث ادارات گاز شهرهای چمگلک، آزادی و بیدروبه نیز تاکید کردیم و خواستار توسعه و افزایش گاز شهرک‌های صنعتی جهت رفع دغدغه سرمایه‌گذاران شدیم.

 

جهانگیری تصریح کرد: در سال‌های اخیر با پیگیری‌های مستمر نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، تحولات عظیمی در حوزه سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی اندیمشک رخ داده است.

 

کد خبر 1138350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha