تقویت شبکه خواهران شهداء زمینه پیشبرد اهداف نظام جهاد تبیین است

حجت الاسلام ولایی برحق با اشاره به گفت: تقویت شبکه خواهران شهدا و انسجام این مجموعه ایمانی موثر در برنامه های ادارات تبلیغات اسلامی استان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام ولایی برحق» طی نشستی که یکشنبه 26 دیماه در سالن تبلیغات اسلامی استان البرز با حضور جمعی از خواهران شهدای  البرز برگزار ‌شد گفت: تقویت شبکه  خواهران شهدا و انسجام این مجموعه ایمانی موثر در برنامه های ادارات تبلیغات اسلامی استان قرار گرفته است.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: مجموعه خانواده شهداء با توجه به انگیزه و باورهایی که به نظام انقلاب اسلامی دارند میتوانند سهم اساسی در پیشبرد اهداف نظام جهاد تبیین گفتمان ساز دارا باشند. 

 

وی با اشاره به اهمیت بهره مندی از ظرفیت های مختلف بانوان با هدف تجمیع، برنامه ریزی و هماهنگی به منظور تحقق برنامه های راهبردی اظهار کرد: انسجام شبکه بانوان استان البرز زمینه ساز برپایی برنامه های موفق و هدفمند در عرصه تبیین معارف اسلامی است.

 

وی عنوان کرد: موضوعی مانند تبلیغ با نماد و شاخص ابر بانوی مبلغه حضرت زینب(سلام الله علیها) معرفی می شود که رسالت پیام رسانی واقعه عاشورا را بر عهده داشتند؛ خواهران شهید ظرفیت ویژه ای هستند که با توجه به این الگو شاخص شاهد تحولات خوبی در عرصه های مختلف اجتماعی و فرهنگی خواهیم بود. 

 

حجت الاسلام ولایی برحق ادامه داد: امتداد حرکت در مسیر تلاش های ستاد نهضت تبلیغی بانوان استان البرز در ابعاد مختلف  از جمله رسانه ظهور پیدا کرده و این شبکه را تبدیل به یک سازمان گفتمان ساز در مسیر جهاد تبیین قرار داده است.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد:  شاهد تحولات قابل توجهی در حوزه انسجام  تبلیغ در حوزه هستیم.

 

گفتنی است، طی این نشست  برپایی همایشی با محوریت  شبکه خانواده شهداء با محوریت خواهران شهید به مناسبت سالروز شهادت حضرت زینب(س) در دستور کار قرارداده شد.

کد خبر 1138359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha