اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی در خراسان شمالی دایر می شود

رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی، از برپایی اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور در استان خبر داد.

«سعید پورآبادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد، گفت: اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور، همزمان با طلیعه چهل و چهارمین بهار انقلاب و از ۱۸ الی ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

 

رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی افزود: این نمایشگاه در راستای اهداف و نمایش اقتدار ملی و آشنایی آحاد مردم با موج عظیم پیشرفت و خدمات قابل ارائه و حمایت از تولید کنندگان داخلی و بخش خصوصی و نیز ایجاد ارتباط این بخش ها با حاکمیت برپا می شود.

 

وی بیان کرد: این نمایشگاه فرصتی است تا علاوه بر آشنایی بخش‌های مختلف دولت و صنعت با یکدیگر، آحاد جامعه نیز در جریان آخرین دستاوردها و پیشرفت‌های ۴۴ ساله انقلاب اسلامی قرار گیرند.

 

پورآبادی اظهارکرد: این نمایشگاه در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرستان بجنورد و در فضایی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع برگزار خواهد شد. 

 

رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی گفت: سازمان‌های دولتی و نهادهای انقلابی، وزارتخانه‌ها، فعالان اقتصادی، نیروهای مسلح و نیز سازمان‌های غیردولتی، شرکتهای بخش خصوصی و … در حوزه‌های مختلف حمایت خود را از برگزاری نمایشگاه اعلام کرده‌اند.

 

وی افزود: این نمایشگاه به ۶ بخش تقسیم شده که بخش اصلی و عمده مشارکت کنندگان فعالان بخش تولید شامل کارخانجات بزرگ دولتی و خصوصی و بخش دوم، پاویون وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی که به معرفی خدمات خواهند پرداخت و در بخش سوم، پاویون استان‌ها شامل استانداری، فرمانداری، بخشداری است.

 

وی اضافه کرد: در بخش چهارم با توجه به نقش استارتاپها و کسب و کارهای نوپا به دنبال حضور تیم های موفق استارتاپی هستیم، در بخش پنجم، هاب رسانه؛ محلی برای رونمایی از محصولات و خدمات احتمالی مشارکت کنندگان در نمایشگاه اختصاص داده خواهد شد و در نهایت بخش کارگاه و نشست‌های تخصصی- جلسات  B۲B—B۲C که با مشارکت بخش‌‌های مختلف برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

 

پورآبادی خاطرنشان کرد: در حال رایزنی برای اختصاص حمایت از حضور شرکتها در نمایشگاه هستیم که در اخبار بعدی اطلاع رسانی خواهد شد، اما متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از هزینه‌های اجاره غرفه به سایت نمایشگاه رجوع نموده و یا با شماره تلفن های ۲۲۷۲۴۱۹۷ و ۲۲۷۴۸۷۳۹ (۰۲۱) شرکت آوای موفق ایرانیان تماس حاصل کنند.

 

رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی اظهارکرد: امکان ثبت نام، مشاهده تعرفه‌های مشارکت و همچنین جانمایی در فضای تحت پوشش نمایشگاه، هم‌اکنون از طریق سایت www.iranajc.com در دسترس است.


 

کد خبر 1138376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha