مردمی کردن مراسمات دهه فجر می تواند زمینه ساز حضور گسترده مردم شود

حجت الاسلام زمانی موسوی ، گفت: مردمی کردن مراسمات این ایام فرخنده می تواند زمینه ساز حضور گسترده اقشار مختلف مردم و بویژه جوانان در اجرای برنامه های پیروزی انقلاب اسلامی باشد و باید برنامه ریزی شود.

حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت : انقلاب اسلامی به لحاظ کیفیت و کمیت قابل قیاس با انقلاب های دیگر نیست. ماندگاری وحفظ انقلاب با اهداف متعالی خود  یک دستاورد بسیار مهم در تاریخ است که باید به آن  اهتمام داشت.

 

 

امام جمعه اسلام آباد غرب  افزود:عواملی همچون دین و دینداری، ولایت و ولایتمداری، رهبری امام (ره) و حضور منسجم مردم رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود و برای تداوم انقلاب باید همچون گذشته از این عوامل استفاده کرد.

 

 

وی خاطر نشان کرد: باید در برگزاری مراسمات مهمی همچون دهه مبارکه فجر ؛ دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم بصورت هنرمندانه  تشریح کرد تا یاد آن دوران پر افتخار گرامی داشته شود.

 

 

حجت الاسلام زمانی موسوی تصریح کرد:  دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی دهه قدرت نمایی بوده و مردم عزیز ایران اسلامی همیشه قدرت خودشان را با حضور در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی به دشمنان نشان دادند و همچنان این روند ادامه دارد.

 

 

امام جمعه اسلام آباد غرب اظهار کرد: ایام دهه خجسته فجر ؛ فرصت مناسب و مغتمی است که مدیران دستگاههای اجرایی گزارشی از عملکرد  و فعالیت های خود را به اطلاع مردم شهر ستان برسانند.

کد خبر 1138395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha