پرونده مسکن خانوارهای دارای فرزند تک معلول و دو معلول به بانک رسید

مدیر بهزیستی فاروج گفت: اعتبار امسال حوزه مسکن مددجویان ۴۳ میلیارد ریال است که برای استفاده از این تسهیلات، ۵۰ پرونده مسکن خانوارهای دارای فرزند تک معلول و دو معلول و سایر مددجویان به بانک رسیده است.

«مهدی طاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج اظهارکرد: سهم خانوارهای دارای فرزند تک معلول و زنان سرپرست خانوار از تسهیلات مسکن 500 میلیون ریال، ایتام یک میلیارد ریال، خانوارهای دو معلولی 250 میلیون ریال که با رقم کمک بنیاد مسکن و بنیاد علوی این رقم به 850 میلیون ریال می رسد، است.

 

مدیر بهزیستی فاروج  با اشاره به اینکه علاوه بر 50 پرونده تشکیل شده، 6 پرونده دیگر هم به مرحله بانک رسیده است، افزود: تامین ضمانت ها مهم ترین دغدغه مددجویان بهزیستی برای دریافت تسهیلات مسکن است.

 

وی گفت: مددجویان بیشتر مراحل دریافت تسهیلات مسکن را طی می کنند اما در بخش ضمانت ها با مشکل مواجه می شوند که نیازمند مدارای بیشتر بانک های عامل با آنان هستیم.

 

وی افزود: از 56 پرونده، 19 مورد مربوط به تک معلول ها و خانوارهای دو معلول 11 مورد بوده است.

 

مدیر بهزیستی فاروج با اشاره به اینکه زمین باید از سوی مددجو تامین شود، گفت: علاوه بر این تسهیلات، هزینه انشعابات این واحدها هم از سوی بهزیستی تامین و برای مددجو رایگان است.

 

طاهری بیان کرد: در صورت انجام مناسب سازی در فضای ساخته شده، 100 میلیون ریال هم در این بخش  به مددجویان بلاعوض پرداخت می شود.

 

کد خبر 1138490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha