رفع مشکل قطعی آب، برق و گاز در گیلان/ برف‌روبی راه‌های روستایی از عصر امروز

صابر از رفع مشکل قطعی آب، برق و گاز در گیلان خبر داد و گفت: راه‌های اصلی و فرعی گیلان به غیر از راه‌های روستایی باز هستند و روند بازگشایی و برف‌روبی راه‌های روستایی از عصر امروز آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «عباس صابر» شامگاه امشب (دوشنبه، 27 دی) در گفت‌وگوی خبری وضعیت مناطق برف‌گیر گیلان به لحاظ زیرساخت‌ها را تشریح کرد و اظهار داشت: پیرو اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر نفوذ سامانه سرد و بارشی به گیلان از روز یکشنبه شاهد آغاز بارش‌ها در استان بودیم و این شرایط کل منطقه را در برگرفت.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان برگزاری جلسات شورای مدیریت بحران در استان به ریاست استاندار و در شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: بعد از این جلسات هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌ها شکل گرفت و برنامه‌ریزی لازم برای پای کار بودن دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در محورهای مواصلاتی گیلان انجام شد.

 

صابر با تاکید بر اینکه تا این لحظه راه‌های اصلی و فرعی استان گیلان به غیر از راه‌های روستایی باز و تردد در آن‌ها جریان دارد تصریح کرد: عملیات بازگشایی راه‌های روستایی از عصر امروز شروع شده است، همچنین قطعی آب، برق و گاز را به شکل مقطعی در گیلان داشتیم اما این مشکل به شکل گسترده و طولانی مدت نبود و حل شد.

 

وی از آماده‌باش کلیه دستگاه‌های خدماتی و امدادی گیلان، هلال احمر، راهداری و مدیریت بحران تا زمان پایان بارش برف و باران و عادی شدن اوضاع سخن گفت و خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم به بهترین نحو هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم تا در روزهای برفی مردم دچار مشکل و چالش نشوند.

کد خبر 1138510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha