امروز مهمترین اقدام در حوزه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی حرکت عملیاتی و تبیین آن است

امیر ولیوند زمانی با بیان اینکه صرف تکرار کردن مولفه های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ما را به جایی نمی رساند، گفت: امروز مهمترین اقدام در حوزه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی حرکت عملیاتی و تبیین آن است.

 

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، امیر سرتیپ حسین ولیوند زمانی در همایش علمی و سیاسی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: دافوس آجا میزبان و محل پرورش خیل عظیم شهدا در دوران دفاع مقدس انقلاب اسلامی و حفظ انقلاب و دفاع از ارزش های والای آن بوده است.

 

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش افزود: تا زمانی که در این لباس و در میثاق با ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم در مسیر جهاد و شهادت مستحکم و با اقتدار گام بر می داریم.

 

وی گفت: همه بخش های ارتش و نیروهای مسلح در یک مسیر عالی حرکت می کنند. برنامه، راهبردها و عملکرد همه ما یک حرکت واحد در راه رسیدن به اهداف ارتش را دنبال می کند.

 

امیر ولیوند زمانی تصریح کرد: بحث فضای مجازی امروز اهمیت ویژه ای در رسیدن ما به اهداف خودمان دارد. ما باید دریابیم که در این فضا چگونه تلاش کرده و گام برداریم تا اثرگذار شده و به نتیجه مد نظر برسیم.

 

وی تصریح کرد: امروز مهمترین اقدام در حوزه بیانیه گام دوم حرکت عملیاتی در مسیر تبیین شده از سوی رهبر انقلاب اسلامی است.

 

وی اظهار کرد: صرف تکرار کردن مولفه های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ما را به جایی نمی رساند و ما باید تلاش کنیم و وظیفه خود را در این حوزه اجرا کرده و خروجی آن را به سرپنجه ها برسانیم.

 

کد خبر 1138511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha