برگزاری رویداد علمی «پل» توسط بسیج دانشجویی فارس از دهه مبارک فجر

یوسفی گفت: برگزاری رویداد علمی «پل» با هدف جمع آوری و داوری ایده های دانشجویی برای توسعه استان فارس از برنامه‌ های علمی دیگر ناحیه بسیج دانشجویی فارس است که فرایند اجرایی این رویداد از دهه مبارک فجر امسال آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید یوسفی»، امروز (دوشنبه 27 دی)، دانشجویان بسیجی فارس را بر قله پژوهش و فناوری کشور توصیف کرد و در جمع خبرنگاران گفت: اقدامات ناحیه بسیج دانشجویی فارس در زمینه علمی موجب شده تا دانشجویان فارس در قله پژوهش و فناوری کشور قرار بگیرند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس افزود: هدفمند کردن تحصیل دانشجویان ضرورت کنونی در دانشگاه ‌هاست و استقبال دانشجویان استان فارس از طرح ‌های علمی «راه مهندسی» و «راهیان پیشرفت» مطلوب بوده است.

وی اضافه کرد: هدفمند کردن تحصیل دانشجویان به حل مسائل استان کمک می کند و طرح «راه مهندسی» در 6 گام به همت مدیریت پژوهش و فناوری ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با همین منظور در حال برگزاری است.

یوسفی تاکید کرد: در طرح «راه مهندسی»، دانشجویان رشته های مختلف مهندسی با رشته تحصیلی خود، نحوه مطالعه دروس، نیازهای صنعت به رشته تحصیلی دانشجویان و مسائل روز صنعت آشنا می شوند.

وی ادامه داد: طرح «راهیان پیشرفت» در استان فارس نیز به همت بسیج دانشجویی فارس مورد اجرای گسترده قرار گرفته که با هدف امیدآفرینی و تقویت روحیه «ما می توانیم» در حال برگزاری است و دانشجویان را با دستاوردهای ممتاز کشور مرتبط با رشته های تحصیلی خود آشنا می کند.

یوسفی تاکید کرد: طرح «راهیان پیشرفت» با هدف امید آفرینی در نسل جوان به سبک اردوی «راهیان نور» در تقویم سالانه بسیج دانشجویی قرار دارد.

وی افزود: سامان دهی هسته های علمی مرتبط با رشته های مختلف پزشکی در مرکز تحقیقاتی «آدلان» بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سازمان دهی و سامان دهی هسته های علمی مرتبط با دامپزشکی در مرکز «نوآوران» بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز و فعالیت پژوهشکده «شهید طاهری» بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شیراز در رشته های مختلف فنی و مهندسی از جمله اقدامات ناحیه بسیج دانشجویی فارس برای حمایت از نخبگان دارای ایده و تقویت حرکت علمی در استان است.

یوسفی عنوان کرد: برگزاری رویداد علمی «پل» با هدف جمع آوری و داوری ایده های دانشجویی برای توسعه استان فارس از برنامه‌ های علمی دیگر ناحیه بسیج دانشجویی فارس است که فرایند اجرایی این رویداد از دهه مبارک فجر امسال آغاز خواهد شد.

کد خبر 1138518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha