تسریع تعیین تکلیف برای رفع مشکلات واحد‌های راکد و نیمه راکد فارس

عزیزی گفت: ادره صمت، جهاد کشاورزی فارس و بانک ها باید مشکلات واحد‌های راکد و نیمه راکد استان را ظرف ۲ هفته تعیین تکلیف کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم عزیزی»، امروز (دوشنبه 27 دی) در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی و نماینده ادارات صمت، جهاد کشاورزی فارس و بانک گفت: ادره صمت، جهاد کشاورزی فارس و بانک ها باید مشکلات واحد‌های راکد و نیمه راکد استان را ظرف 2 هفته تعیین تکلیف کنند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: بدین ترتیب وضعیت 2 هزار و 235 واحد باید هر چه سریع تر مشخص شود که این تعداد واحد تولیدی استان آمار بالایی هستند که نباید مورد بی تفاوتی قرار بگیرند.

وی اضافه کرد: عدم رونق تولید و بیکاری، عوارض و آسیب های اجتماعی در پی دارد و بلاتکلیفی های واحدهای تولیدی فارس موجب ناامنی اقتصادی و اجتماعی خواهد شد.

عزیزی تصریح کرد: استان فارس از تعطیلی واحد‌های صنعتی ضربه خورده و در سال های گذشته کارخانه های بزرگی همچون آی تی آی، آی تی ام سی، کابل سازی، لامپ سازی، گوشت، آزمایش و... به دلیل مدیریت های ناکارآمد تعطیل یا نیمه تعطیل شده اند.

وی ادامه داد: نباید بگذاریم حتی یک واحد صنعتی تعطیل شود و نجات یک واحد تولیدی از هر اقدامی واجب تر است و انتظار داریم که از کارشناسان و مدیران دستگاه ‌ها مشکلات واحد‌های تولیدی را با نگاه حل موانع دنبال کنند و برای آن وقت بگذارند.

کد خبر 1138530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha