آثاری از ۷۴ کشور در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» حضور دارد

سردار مرادحاجتی با اشاره به حضور آثاری از ۷۴ کشور دنیا در سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» گفت: این جشنواره محفل هنرمندان استکبارستیز جهان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار عبدالرضا مرادحاجتی» امروز (دوشنبه ۲۷ دی) در نشست خبری سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» که در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد، با تشریح برنامه‌های جشنواره و اقدامات لازم برای میزبانی اهواز از این رخداد بین‌المللی اظهار کرد: در خوزستان ظرفیت‌ها و قابلیت‌های زیادی وجود دارد که باید آنها را معرفی کرد و به آنها پرداخت.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان اضافه کرد: رسانه‌ها باید هوشیار باشند و تلاش کنند به جای انتشار اخبار منفی از استان، اخبار امیدآفرین را منتشر کنند تا روحیه امید در جاعه افزایش یابد.

 

وی این جشنواره بین‌المللی فیلم «رسام» را یک نهال رو به رشد دانست و افزود: این جشنواره به یک درخت تنومند و پرثمر تبدیل می‌شود که همه از برگ و ساقه و محصول شیرین و مفید آن بهره خواهند برد و رسانه‌ها به‌عنوان باغبان این نهالستان باید در رشد و تکامل این نهال قلم بزنند و قدم بردارند.

 

سردار مرادحاجتی به اهمیت و جایگاه ارزنده خوزستان در رخداد‌های ملی اشاره کرد و ادامه داد: قابلیت و ظرفیت فرهنگی و هنری پایتخت دفاع مقدس بر هیچ‌کس پوشیده نیست اما این قابلیت باید با انجام رخداد‌های مهمی همچون جشنواره «رسام» محقق شود و جامعه فرهنگی، هنری و رسانه‌ای خوزستان از این بستر‌ها نهایت بهره را ببرند.

 

وی با بیان اینکه در جشنواره فیلم کوتاه «رسام» آثار متعددی از ۷۴ کشور دنیا حضور دارد تصریح کرد: این جشنواره ویترین فعالیت‌های فرهنگی و هنری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است و نیاز است که دبیرخانه آن با قدرت هر چه تمام‌تر در خوزستان به فعالیت خود ادامه دهد.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان خاطر نشان کرد: این جشنواره محفل هنرمندان استکبارستیز جهان خواهد بود به‌شرطی که همه کمک کنیم تا کیفیت و کمیت این رخداد به بهترین شکل ممکن به افکار عمومی و در سطحی گسترده منتشر شود.

 

وی یاد آور شد: آیین اختتامیه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» (چهارشنبه ۲۹ دی) در اهواز، سالن همایش‌های بین‌المللی گیت بوستان سازمان آب و برق خوزستان، با حضور داوران، برگزیدگان و مدعوین لشکری و کشوری و همچنین چهره‌های شاخص فرهنگی و هنری استان و کشور برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1138559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha